پایان نامه ارایه مدلی برای ارزیابی تفکر استراتژیک مدیران شرکت پالایش نفت تهران
قابل ویرایش.167 صفحه.منابع دارد
7-1) تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها
1-7-1) تعريف متغیر مستقل رویکرد جهانی
2-7-1) تعریف متغیر مستقل رویکرد رقابتی
3-7-1) تعریف متغیر مستقل رویکرد برونسپاری و خصوصیسازی
4-7-1) تعریف متغیر مستقل رویکرد بهرهوری
5-7-1) تعریف متغیر مستقل رویکرد تکنولوژیکی
6-7-1) تعریف متغیر مستقل رویکرد دانشمحوری
7-7-1) تعریف متغیر مستقل رویکرد انگیزشی
8-7-1) تعریف متغیر مستقل رویکرد سیستمی
9-7-1) تعریف متغیر مستقل رویکرد شهودی
10-7-1) تعریف متغیر مستقل رویکرد نوآوری و خلاقیت
11-7-1) تعریف متغیر مستقل رویکرد مشتریمداری و بازاریابی
12-7-1) تعریف متغیر مستقل رویکرد تفکر در زمان
13-7-1) تعریف متغیر مستقل رویکرد تمرکز بر هدف
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه ی پژوهش
عنوان صفحه
2-2-2) عوامل موثر بر تفکر استراتژیک مدیران
3-2-2-2) رویکرد برونسپاری و خصوصیسازی
10-2-2-2) رویکرد نوآوری و خلاقیت
11-2-2-2) رویکرد مشتریمداری و بازاریابی
3-2) پیشینهي تحقيقات انجاميافته
1-3-2) تحقيقات انجاميافتهي خارجی
2-3-2) تحقيقات انجاميافتهي داخلی
5-2) شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی
6-2) شرکت پالایش نفت شهید تندگویان تهران
عنوان صفحه
3-3) جامعه ی آماري و نحوه ی نمونهگيري
6-3) روش و ابزار گردآوری داده ها
7-3) روایی و پايایی پرسشنامه
1-7-3) پایایی سوالات مربوط به تفکر استراتژیک
2-7-3) پایایی سوالات مربوط به رویکرد جهانی
3-7-3) پایایی سوالات مربوط به رویکرد رقابتی
4-7-3) پایایی سوالات مربوط به رویکرد برون سپاری و خصوصی سازی
5-7-3) پایایی سوالات مربوط به رویکرد بهره وری
6-7-3) پایایی سوالات مربوط به رویکرد تکنولوژیکی
7-7-3) پایایی سوالات مربوط به دانش محوری
8-7-3) پایایی سوالات مربوط به انگیزشی
9-7-3) پایایی سوالات مربوط به رویکرد سیستمی
10-7-3) پایایی سوالات مربوط به رویکرد شهودی
11-7-3) پایایی سوالات مربوط به رویکرد نوآوری و خلاقیت
12-7-3) پایایی سوالات مربوط به رویکرد مشتری مداری و بازاریابی
13-7-3) پایایی سوالات مربوط به رویکرد تفکر در زمان
14-7-3) پایایی سوالات مربوط به تمرکز بر هدف
8-3) روش تجزيه و تحليل یافتهها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها
1-1-2-4) توزیع فراوانی جنسیت مدیران مورد مطالعه
2-1-2-4) توزیع فراوانی وضعیت تاهل مدیران مورد مطالعه
عنوان صفحه
3-1-2-4) توزیع فراوانی ميزان تحصیلات مدیران مورد مطالعه
4-1-2-4) توزیع فراوانی نوع شغل مدیران مورد مطالعه
5-1-2-4) توزیع فراوانی سمت سازمانی مدیران مورد مطالعه
6-1-2-4) توزیع فراوانی متوسط مجموع درآمد ماهيانهي مدیران مورد مطالعه
1-2-2-4) توزیع پراکندگی سن مدیران مورد مطالعه
2-2-2-4) توزیع پراکندگی سابقهی کاری مدیران مورد مطالعه
3-2-2-4) توزیع پراکندگی تفکر استراتژیک مدیران مورد مطالعه
1-3-4) آزمونهای تفاوت میانگینها
1-1-3-4) مقایسهي تفکر استراتژیک مدیران مورد مطالعه
2-1-3-4) مقایسهي رویکرد جهانی مدیران مورد مطالعه
1-3-3-4) مقایسهي تفکر استراتژیک مدیران مورد مطالعه بر اساس میزان تحصیلات آنان
1-3-3-4) مقایسهي تفکر استراتژیک مدیران مورد مطالعه بر اساس مجموع درآمد ماهیانهی آنان
1-3-3-4) همبستگی سابقهی کاری مدیران مورد مطالعه با تفکر استراتژیک آنان
2-3-3-4) همبستگی بین تفکر استراتژیک با رویکرد جهانی مدیران مورد مطالعه
3-3-3-4) همبستگی بین تفکر استراتژیک با رویکرد رقابتی مدیران مورد مطالعه
4-3-3-4) همبستگی بین تفکر استراتژیک با رویکرد برونسپاری و خصوصیسازی مدیران مورد مطالعه
5-3-3-4) همبستگی بین تفکر استراتژیک با رویکرد بهرهوری مدیران مورد مطالعه
6-3-3-4) همبستگی بین تفکر استراتژیک با رویکرد تکنولوژیکی مدیران مورد مطالعه
7-3-3-4) همبستگی بین تفکر استراتژیک با رویکرد دانشمحوری مدیران مورد مطالعه
8-3-3-4) همبستگی بین تفکر استراتژیک با رویکرد انگیزشی مدیران مورد مطالعه
9-3-3-4) همبستگی بین تفکر استراتژیک با رویکرد سیستمی مدیران مورد مطالعه
10-3-3-4) همبستگی بین تفکر استراتژیک با رویکرد شهودی مدیران مورد مطالعه
11-3-3-4) همبستگی بین تفکر استراتژیک با رویکرد نوآوری و خلاقیت مدیران مورد مطالعه
عنوان صفحه
12-3-3-4) همبستگی بین تفکر استراتژیک با رویکرد مشتریمداری و بازاریابی مدیران مورد مطالعه
13-3-3-4) همبستگی بین تفکر استراتژیک با رویکرد تفکر در زمان مدیران مورد مطالعه
14-3-3-4) همبستگی بین تفکر استراتژیک با رویکرد تمرکز بر هدف مدیران مورد مطالعه
4-3-4) تبیین تفکر استراتژیک مدیران (متغیر ملاک) بر اساس رویکردهای آنان (پيشبين)
4-5) پیشنهادها برای محققان آتی
پیوست دو: اسناد پایانی پرسشنامه
پیوست سه: اسناد خروجی اس پی اس اس
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول 1-3. سوالهای مربوط به پرسشنامه
جدول 2-3. پایایی مربوط به سوالهای تفکر استراتژیک
جدول 3-3. پایایی مربوط به سوالهای رویکرد جهانی
جدول 4-3. پایایی مربوط به سوالهای رویکرد رقابتی مدیران مورد مطالعه
جدول 5-3. پایایی مربوط به سوالهای رویکرد برونسپاری و خصوصیسازی مدیران مورد مطالعه
جدول 6-3. پایایی مربوط به سوالهای رویکرد بهرهوری مدیران مورد مطالعه
جدول 7-3. پایایی مربوط به سوالهای رویکرد تکنولوژیکی مدیران مورد مطالعه
جدول 8-3. پایایی مربوط به سوالهای دانشمحوری مدیران مورد مطالعه
جدول 9-3. پایایی مربوط به سوالهای رویکرد نگیزشی مدیران مورد مطالعه
جدول 10-3. پایایی مربوط به سوالهای رویکرد سیستمی مدیران مورد مطالعه
جدول 11-3. پایایی مربوط به سوالهای رویکرد شهودی مدیران مورد مطالعه
جدول 12-3. پایایی مربوط به سوالهای رویکرد نوآوری و خلاقیت مدیران مورد مطالعه
جدول 13-3. پایایی مربوط به سوالهای رویکرد مشتریمداری و بازاریابی مدیران مورد مطالعه
جدول 14-3. پایایی مربوط به سوالهای رویکرد تفکر در زمان مدیران مورد مطالعه
جدول 15-3. پایایی مربوط به سوالهای تمرکز بر هدف
جدول 1-4. توزیع فراوانی جنسیت مدیران مورد مطالعه
جدول 2-4. توزیع فراوانی وضعیت تاهل مدیران مورد مطالعه
جدول 3-4. توزیع فراوانی میزان تحصیلات مدیران مورد مطالعه
جدول 4-4. توزیع فراوانی نوع شغل مدیران مورد مطالعه
جدول 5-4. توزیع فراوانی سمت سازمانی مدیران مورد مطالعه
جدول 6-4. توزیع فراوانی درآمد ماهيانهي مدیران مورد مطالعه
جدول 7-4: توزیع پراکندگی سن مدیران مورد مطالعه
جدول 8-4. توزیع پراکندگی سابقهی کاری مدیران
عنوان صفحه
جدول 10-4. آمار توصیفی تفکر استراتژیک مدیران مورد مطالعه بر اساس جنسيت آنان
جدول 11-4. آزمون تفاوت ميانگين تفکر استراتژیک مدیران مورد مطالعه بر اساس جنسيت آنان
جدول 12-4. آمار توصیفی تفکر استراتژیک مدیران مورد مطالعه بر اساس وضعيت تاهل آنان
جدول 13-4. آزمون تفاوت ميانگين تفکر استراتژیک مدیران مورد مطالعه بر اساس وضعيت تاهل آنان
جدول 14-4. آمار توصیفی تفکر استراتژیک مدیران مورد مطالعه بر اساس ميزان تحصيلات آنان
جدول 15-4. آزمون تحلیل واریانس تفکر استراتژیک بر اساس میزان تحصیلات مدیران مورد مطالعه
جدول 16-4. آمار توصیفی تفکر استراتژیک مدیران مورد مطالعه بر اساس ميزان متوسط درآمد ماهیانهی آنان
جدول 18-4. آزمون همبستگی بين سابقهی کاری مدیران مورد مطالعه با تفکر استراتژیک آنان
جدول 19-4. آزمون همبستگی بين تفکر استراتژیک با رویکرد جهانی مدیران مورد مطالعه
جدول 20-4. آزمون همبستگی بين تفکر استراتژیک با رویکرد رقابتی مدیران مورد مطالعه
جدول 21-4. آزمون همبستگی بين تفکر استراتژیک با رویکرد برونسپاری و خصوصیسازی مدیران مورد مطالعه
جدول 22-4. آزمون همبستگی بين تفکر استراتژیک با رویکرد بهرهوری مدیران مورد مطالعه
جدول 23-4. آزمون همبستگی بين تفکر استراتژیک با رویکرد تکنولوژیکی مدیران مورد مطالعه
جدول 24-4. آزمون همبستگی بين تفکر استراتژیک با رویکرد دانشمحوری مدیران مورد مطالعه
جدول 25-4. آزمون همبستگی بين تفکر استراتژیک با رویکرد انگیزشی مدیران مورد مطالعه
جدول 26-4. آزمون همبستگی بين تفکر استراتژیک با رویکرد سیستمی مدیران مورد مطالعه
جدول 27-4. آزمون همبستگی بين تفکر استراتژیک با رویکرد شهودی مدیران مورد مطالعه
جدول 28-4. آزمون همبستگی بين تفکر استراتژیک با رویکرد نوآوری و خلاقیت مدیران مورد مطالعه
جدول 29-4. آزمون همبستگی بين تفکر استراتژیک با رویکرد مشتریمداری و بازاریابی مدیران مورد مطالعه
جدول 30-4. آزمون همبستگی بين تفکر استراتژیک با رویکرد تفکر در زمان مدیران مورد مطالعه
جدول 31-4. آزمون همبستگی بين تفکر استراتژیک با رویکرد تمرکز بر هدف مدیران مورد مطالعه
جدول 32-4. متغيرهاي وارد شده و حذف شده
جدول 33-4. خلاصهی مدل رگرسیون
جدول 34-4. آزمون تحلیل واریانس برای تشخیص خطیبودن رگرسیون
جدول 35-4. ضرایب متغیرهای باقیمانده در مدل رگرسیون
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار 1- 1. چارچوب نظری پژوهش
نمودار 1-4: توزیع فراوانی جنسیت مدیران مورد مطالعه
نمودار 2-4. توزیع فراوانی وضعیت تاهل مدیران مورد مطالعه
نمودار 3-4. توزیع فراوانی میزان تحصیلات مدیران مورد مطالعه
نمودار 4-4. توزیع فراوانی نوع شغل مدیران مورد مطالعه
نمودار 5-4. توزیع فراوانی سمت سازمانی مدیران مورد مطالعه
نمودار 6-4. توزیع فراوانی درآمد ماهيانهي مدیران مورد مطالعه
نمودار 7-4. توزیع پراکندگی سن مدیران
نمودار 8-4. توزیع پراکندگی سابقه کاری مدیران مورد مطالعه
نمودار 9-4. توزیع پراکندگی تفکر استراتژیک مدیران مورد مطالعه
نمودار 10-4. توزیع پراکندگی رویکرد جهانی مدیران مورد مطالعه
نمودار 11-4. توزیع پراکندگی رویکرد رقابتی مدیران مورد مطالعه
نمودار 12-4. توزیع پراکندگی رویکرد برونسپاری و خصوصیسازی مدیران مورد مطالعه
نمودار 13-4. توزیع پراکندگی رویکرد بهرهوری مدیران مورد مطالعه
نمودار 14-4. توزیع پراکندگی رویکرد تکنولوژیکی مدیران مورد مطالعه
نمودار 15-4. توزیع پراکندگی رویکرد دانشمحوری مدیران مورد مطالعه
نمودار 16-4. توزیع پراکندگی رویکرد انگیزشی مدیران مورد مطالعه
نمودار 17-4. توزیع پراکندگی رویکرد سیستمی مدیران مورد مطالعه
نمودار 18-4. توزیع پراکندگی رویکرد شهودی مدیران مورد مطالعه
نمودار 19-4. توزیع پراکندگی رویکرد نوآوری و خلاقیت مدیران مورد مطالعه
نمودار 20-4. توزیع پراکندگی رویکرد مشتریمداری و بازاریابی مدیران مورد مطالعه
نمودار 21-4. توزیع پراکندگی رویکرد تفکر در زمان مدیران مورد مطالعه
نمودار 22-4. توزیع پراکندگی رویکرد تمرکز بر هدف مدیران مورد مطالعه
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شكل 2-2. اجزای تفکر استراتژیک در مدل بون
شكل 3-2. اجزا و مدل سيستمي تفکر استراتژیک اوشانساي
شكل 4-2. اجزا و مدل تفکر استراتژیک از نظر لیدتکا
شكل 4-2. اجزا و مدل تفکر استراتژیک از نظر لیدتکا