تمامی دسته بندی ها

  • تمامی دسته بندی ها
  • پاورپوینت
  • مالی
  • امور عمومی
  • آموزشی
  • بازرگانی
  • دولتی
  • کارهای کلاسی
  • امورعمومی
  • پیشینه های پژوهش
  • پرسش نامه ها
  • پرسشنامه ها
  • پرسش نامه
  • مقاله ها
  • مقاله
  • دروس معماری
  • کارآفرینی
  • قابل ویرایش
  • کارکلاسی

پیشینه بانکداری الکترونیک

rating
قیمت: 8,500 تومان

قابل ویرایش. 31 صفحه.منبع دارد

منابع:

-آقایی ،محمدعلی وسلیم ،ملااحمد،(1388).بررسی نگرش مدیران بانکهای خصوصی ایران نسبت به سنجش سودآوری مشتریان ،نشریه پیشرفتهای حسابداری ،دوره1، شماره 1، ص29-44.

-آماده، حميد و جعفرپور، محمود،(1388). بررسي موانع و راهكارهاي توسعه بانكداري الکترونیکی در بانکهای خصوصی کشور،پژوهشنامه مدیریت اجرایی،سال نهم،شماره36.

-اعرابی ،سید محمد و سرمد سعیدی ،سهیل ،(1381). موانع محیطی وارائه الگوی مناسب جهت استفاده از تجارت الکترونیکی ، فصلنامه علوم اطلاع رسانی ، دوره 18 ، شماره 1و2 ، ص 11-24.

-الوندی،نغمه ومیرزایی سروکلایی ،نغمه،(1387).ضرورت بانکداری الکترونیک در شهر الکترونیک،دومین کتفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی.

-الهیاری فرد، محمود،(1384). خدمات بانکداری الکترونیک و نیازهای اجرایی آن در مقایسه تطبیقی    هزینه های عملیاتی خدمات مختلف بانکی، تهران، انتشارات بانکی مرکزی جمهوری اسلامی ایران، پژوهشکده پولی و بانکی.

-ایران زاده ،سلیمان ،عماری،حسین ومیرویسی،مجید، (1388).عوامل تاثیرگذار برتعهد مشتری در بانکداری الکترونیک: امتحان مدل بانکداری الکترونیک«کاسیم» دربانکهای تجارت شهرستان مشهد،فصلنامه مدیریت(پژوهشگر)، سال ششم ،شماره16.

-بخشعلی ،فهیمه ،حسینی فرد ،سید مجتبی ورحمتی، محمد حسین،(1389).بررسی تاثیر عوامل موثر بر پذیرش واستفاده از بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی:شعب بانک ملی شهرستان اراک)،نشریه مدیریت فرهنگ سازمانی،سال هشتم ،شماره22،ص 147-168.

-برادران حسن زاده،رسول ،ناصرپور ،صادق وشکوری ملکی ،لیلا،(1388).بانکداری الکترونیکی وکاربرد کارتهای بانکی در بهبود عملکرد بانک ،نشریه فراسوی مدیریت ،سال دوم ،شماره8،ص 189-215.

-بیک زاده ،جعفر و وزیری ،علیرضا ،(1387).بانکداری الکترونیکی در ایران :مشکلات وراهکارها، نشریه مدیریت ، سال نوزدهم ، شماره 135-136.

-حسنی، فرنود، سلطانی، سهیلا، ضرابیه، فرشته، (1387)، مدیریت بانکداری الکترونیک، نشر سبزان، چاپ اول.

-خورشيد، صديقه و قانع، حميده،(1388). رتبه بند ي چالشها ي بانكدار ي الكترونيكي از ديدگاه مشتريان و مديران نظام بانکی با استفاده از فرايند تحليل سلسله مراتبی فاز ي،فصلنامه مديريت صنعتي دانشگاه آزاد اسلامي، سال چهارم، شماره9

-خورموجی ،علی اکبر ، (1387). بانک مجازی نسل جدید بانکداری الکترونیک، دومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی، دانشگاه تربیت مدرس، مر کز تحقیق و توسعه شرکت فولاد مبارکه اصفهان

-زارع زاده ،مریم واخوان خرازیان ،مریم،(1389). تبیین مدل روابط با مشتری در ارائه بهتر خدمات بانکداری الکترونیکی:مورد کاوی بانکهای ایران، اولین کنفرانس دانشجویی فناوری اطلاعات اطلاعات ایران.

-زري باف، مهدي، حسيني، سيد مهدي و بزرگ مهر، بتول،(1390). بررسي تطبيقي ترجيحات رفتاري كاربران بانكداري الكترونيكي و سنتي. فصلنامه مديريت، سال هشتم، شماره21،ص 55-66.

-ستوده ،سید محمد،(1381).بانکداری الکترونیک ،راهکارهای موفقیت ،چالش ها وتهدیدات ،فصلنامه بانک شماره14، ص 91-89.

-سعیدی ،ایرج ،(1381). بانکداری الکترونیکی ، ماهنامه شبکه ،شماره 27 ،ص 119-121.

-شيخاني، سعيد،(1378). راههاي توسعه بانکداري الکترونيکي در ايران، فصلنامه بانک صادرات، شماره 17.

-صنایعی ، علی ، شاهین ،آرش وسلیمیان ، حمیده،(1392) . تحلیل عوامل موثر بر پذیرش بانک مجازی به عنوان نسل جدید بانکداری الکترونیک با مطالعه موردی بر شهروندان الکترونیک،فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین ،سال سوم ،شماره پیاپی 10،ص 1-20.

-عباس نژاد، حسین، (1385). بانکداری الکترونیک، تهران، انتشارات سمت، ص72.

- عمل نيك، صادق،رزمي، محسن و جعفركشه فراهاني، سميه .(1385). انتقال از بانكداري سنتي به بانكداري الكترونيكي در ايران. فصلنامه اقتصاد و تجارت نوين، شمار ه7، ص 120-151.

-قلی زاده ،صدیقه وقجری ،مهدی ،(1393).بررسی جایگاه بانکداری الکترونیکی وراهکارهای توسعه آن در اقتصاد ایران ،فصلنامه روند،سال بیست ویکم،شماره67،ص123-148.

-قره چه ،منیژه وعبدالباقی،عبدالمجیدوحمیدی زاده ،محمدرضا،(1385).عوامل ومحرکهای توسعه بانکداری الکترونیکی در ایران: مطالعه موردی بانک رفاه، فصلنامه اقتصاد وتجارت نوین ،شماره5، ص1-23.

-کهزادی ،نوروز،(1382). خدمات مالی الکترونیک: رهیافتی نوین برای تحول بخش مالی- پژوهشکده پولی و بانکی، شماره27،ص15-28.

-ملکی، مهدی واکبری ، پیمان ،(1389).بررسی نقش بانکداری الکترونیکی در ایران ،نشریه بانک واقتصاد ، شماره 114،ص 14-25.

-ميراحمدي، سيامک(1385). بانكداري الكترونيكي. نشریه اقتصاد. شماره 10.

-نامی، محمد رضا و ساناز حمداله زاده،( ۱۳۸۷). بانکداری الکترونیکی چالشها و ضروریتها، دومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی، تهران، موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی

-نورانی کوتنایی، محمد و محمد کاظم علیزاده ثانی،( ۱۳۸۷). بررسی نقش و تأثیرگذاری اعتماد مشتریان در استفاده از بانکداری الکترونیک، دومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی، تهران، موسسه مطالعات    بهره وری و منابع انسانی.

-هنرمند، مریم،( ۱۳۸۷). بانکداری الکترونیکی: مزایا و موانع و تاثیر آن بر ساختار عملیاتی بانکها، دومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی، تهران، موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی

-آماده، حميد و جعفرپور، محمود،(1388). بررسي موانع و راهكارهاي توسعه بانكداري الکترونیکی در بانکهای خصوصی کشور،پژوهشنامه مدیریت اجرایی،سال نهم،شماره36.

-برادران حسن زاده،رسول ،ناصرپور ،صادق وشکوری ملکی ،لیلا،(1388).بانکداری الکترونیکی وکاربرد کارتهای بانکی در بهبود عملکرد بانک ،نشریه فراسوی مدیریت ،سال دوم ،شماره8،ص 189-215.

-خورشيد، صديقه و قانع، حميده،(1388). رتبه بند ي چالش ها ي بانكدار ي الكترونيكي از ديدگاه مشتريان و مديران نظام بانکی با استفاده از فرايند تحليل سلسله مراتبی فاز ي،فصلنامه مديريت صنعتي دانشگاه آزاد اسلامي، سال چهارم، شماره9

-زريباف، مهدي، حسيني، سيد مهدي و بزرگمهر، بتول،(1390). بررسي تطبيقي ترجيحات رفتاري كاربران بانكداري الكترونيكي و سنتي. فصلنامه مديريت، سال هشتم، شماره21.

-ستوده ،سید محمد،(1381).بانکداری الکترونیک ،راهکارهای موفقیت ،چالش ها وتهدیدات ،فصلنامه بانک شماره14، ص 91-89.

- عمل نيك، صادق،رزمي، محسن و جعفركشه فراهاني، سميه .(1385). انتقال از بانكداري سنتي به بانكداري الكترونيكي در ايران. فصلنامه اقتصاد و تجارت نوين، شمار ه7، ص 120-151.

-قلی زاده ،صدیقه وقجری ،مهدی ،(1393).بررسی جایگاه بانکداری الکترونیکی وراهکارهای توسعه آن در اقتصاد ایران ،فصلنامه روند،سال بیست ویکم،شماره67،ص123-148.

-قره چه ،منیژه وعبدالباقی،عبدالمجیدوحمیدی زاده ،محمدرضا،(1385).عوامل ومحرکهای توسعه بانکداری الکترونیکی در ایران: مطالعه موردی بانک رفاه، فصلنامه اقتصاد وتجارت نوین ،شماره5، ص1-23.

-ميراحمدي، سيامک(1385). بانكداري الكترونيكي. نشریه اقتصاد. شماره 10

-Barakat, S.R.Isabella,G.,Gama Boaventura,J.m.and Mazzon ,J.A.(2016).The influence of corporate Social responsibility on employee Satisfaction, Management Decision,54(9),2325-2339.

-Barnett M.L.(2007).Stakeholder influence capacity and the variability of financial  returns to corporate Social responsibility .Academy of Management Review ,32(3),794-816.

-Bhattacharya,C.B.korschun.D.and Sen ,S.(2009).Strengthening Stakeholder –Company relationships through mutually beneficial Corporate Social  responsibility initiatives. Journal of Business Ethics,85(2).257-272.

-Carrol, A. B. (1979).A three –dimensional conceptual model of corporate  performance .Academy of Management Review .4(4).497-505.

-Jones M.T.(1996).Missing the forest for the trees :A Critique of the Social Responsibility Concept and discourse .Business & Society ,Vol 35.No 1,pp7-41.

-Mishra. (2001). E-Banking: A Strategic Perspective. Journal of Financial Services Marketing, 8

-Pennathure, A., & Bricks, M.(2001). E-Risk Management for Banks in the Age of Internet. Journal of Banking, 25

-Alperhan, B. (2012). Corporate social responsibility disclosure by Islamic financial institutions: an Australian case study. International Academy of Business and  Economics.

-Al-Smadi M.(2011). The impact of e- banking on the performance of Jordanian banks; Journal of Internet Banking and Commerce, Vol. 16,No.2

-Barakat, S.R.Isabella,G.,Gama Boaventura,J.m.and Mazzon ,J.A.(2016).The influence of corporate Social responsibility on employee Satisfaction, Management Decision,54(9),2325-2339.

-Barnett M.L.(2007).Stakeholder influence capacity and the variability of financial  returns to corporate Social responsibility .Academy of Management Review ,32(3),794-816.

-Bhattacharya,C.B.korschun.D.and Sen ,S.(2009).Strengthening Stakeholder –Company relationships through mutually beneficial Corporate Social  responsibility initiatives. Journal of Business Ethics,85(2).257-272.

-Chong,A. Y and Choei, K. B.(2008),Emerald Article: Adoption of interorganizational system standards in supply chains: An empirical analysis of RosettaNet standards, Industrial Management & Data Systems , 108, (4), 529-547.

-Farook, S and Lanis, R, (2005), Determinants of Corporate Social Responsibilty Disclosure: The Case of Islamic Banks, Accounting and Finance Association of Australia and New Zealand Conference, Melbourne

-Guriting, P., & Ndubisi, O. N. 2006.  “Borneo online banking: Evaluating customer perceptions and behavioural intention”.  Management Research News.Vol.29.pp 6-15.

 

-Harjoto, Maretno A. (2011) , Corporate governance and CSR nexus.Journal of Business Ethics,100 (1) , 45-67.

- Hasan, A. (2010). “Exploring Corporate Social Responsibility Disclosure: The case of Islamic banks”, International Journal of Islamic and Middle Eastern Finance and Management, vol.3, no.3, 2010, pp.203-227

-Haniffa, R., Hudaib, M. (2007). A Conceptual Framework for Islamic Accounting: The Shar'a Paradigm. International Conference on Accounting, Commerce and Finance: The Islamic Perspective, New Zealand

-Holme, Richard; Watts, phil. (2000). Corporate social responsibility: Making good business sense. World business Council for Sustainable Development

-Huang, Chi-Jui. (2010) . Corporate governance, corporate social  responsibility and corporate performance. Journal of Management and

Organization, 16 (5) ,641-655.

-Jones M.T.(1996).Missing the forest for the trees :A Critique of the Social Responsibility Concept and discourse .Business & Society ,Vol 35.No 1,pp7-41.

-Johnson, Brian R.; Connolly, Eric; Carter, Timothy S. (2010). Corporate social responsibility: The role of fortune 100 companies in domestic and international natural disasters. Journal of Corporate Social Responsibility and Environmental Management,18 (6) ,352-369.

-Koskosas I.(2011). Risk Management in on-Line banking, Intelligent Information Management, No. 3.

-Lentner, C., Szegedi, K., & Tatay, T. (2015). Corporate Social Responsibility in the Banking Sector. Public Finance Quarterly, 95-103.

-Liao, Ziqi ,(2001).Tow Cheung, Michael, "Internet –based E-banking and Consumer Attitudes:an Empirical Study",Information and Management Journal, vol.39, p.p283-295

-Mishra. (2001). E-Banking: A Strategic Perspective. Journal of Financial Services Marketing, 8.

-Mahoney,Lois &Roberts, Robin (2007). "Corporate Social and Environmental Performance and Their Relation to Financial Performance and  InstitutionalOwnership: Empirical Evidence on Canadian Firms". Accounting Forum. 2007,Vol.31. Issue 3. PP: 233-253

-Osellame, I., & Nicholls, C. (2015). Corporate Social Responsibility in Canadian Banking a Case Study on the Equator Principles. The University of Western Ontario.

-Pennathure, A., & Bricks, M.(2001). E-Risk Management for Banks in the Age of Internet. Journal of Banking, 25.

-Poddi, L., & Vergalli, S. (2009). "Does Corporate Social Responsibility Affect the Performance of Firms?". FEEM Working Paper NO,52.

 

-Polasik, M. and Wisniewski ,T.P.,(2008), Empirical analysis of internet banking adoption in Poland,, International Journal of Bank Marketing, 27(1), 32-52.

- Poset, James E & Preston, Lee E., Managing the Extended Enterpise: the New Stakeholder View, School of Business Economics and Law, 10, 2002, pp. 5-20. L.Campbell John, Why Would Corporations Behave in Socially Responsible Ways? An Institutional Theory of Corporate Social Responsibility, Dartmouth College and Copenhagen Business School, 56, 2007, pp. 108-127.

-Rapti, Eleni& Medda, Francesca,2012, Corporate Social Responsibility and Financial Performance in the Airport Industry, QASER Laboratory, University College London Gower Street,London, WC1E 6BT UK

-Robbins, Stephen and Coulter, Mary, (2007), Management (9thed.) NJ; prentice Hall, pp. 114-118

-Richmond, Betty Jane Etal (2003). " Social Accounting for Nonprofits-Two Models." Nonprofit Management & Leadership, Vol. 13, No. 4, pp.308-324.

 

-Salmones ,Del Mar Garcia de los M., Crespo, A.H. and del Bosque, I.R. (2009),

“Influence of corporate social responsibility on loyalty and valuation of

services”, Journal of Business Ethics, Vol. 61, pp. 369-85

 

-Sloan, James F.(2000). ASurvey of Electronic Cash, Electronic Banking and Internet Gaming, Financial Crimes Enforcement Network (FinCEN), U.S. Department of the Treasury, PP :1-110.

-Shumaila Yousafzai, Foxall, G. and Pallister, J,(2003). “A Proposed Model of e-Trust for Electronic Banking”, Technovation . Vol. 23, Issue 11, pp. 847-860

-Tuhin ,M.H.(2014).Dose Corporate Social Responsibility Expenditure Affect Financial Performance of Islamic Banks in Bangladesh?Middel East Journal of Business.

-Van de Velde .Eveline , Vermeir .Wim , Corten .Filip , (2006) "Corporate social responsibility and financial performance", Corporate Governance: The international journal of business in society, Vol. 5 Iss: 3, pp.129 – 138.

-Wu, M.-W., & Shen, C.-H. (2013). Corporate social responsibility in the banking industry: Motives and financial performance. Journal of Banking & Finance, Volume 37, 3529–3547.

-Zu Liangrong & Song, Lina ,(2007).Determinants of Managerial Values on Corporate Social Responsibility: Evidence from China, IESE Business School, 89, pp 58-74.

-Zubairu,U.M. & etal.(2012).Evaluation of Social Reporting Practices of Islamic Banks Saudi Arabia .Electronic Journal of Business Ethics and Studies.

 

 

سایر محصولات مشابه :
موجود
پیشینه زنجیره تامین پایدار در صنعت فرش ماشینی ایران  پیشینه زنجیره تامین پایدار در صنعت فرش ماشینی ایران
موجود
پیشینه عوامل موثر در عشق به برند در بازاریابی ورزشی پیشینه عوامل موثر در عشق به برند در بازاریابی ورزشی
گذرگاه امن زرین پال

 

سایت های مفید