پروپوزال تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد کسب و کار بین المللی در ایران
قابل ویرایش. 13صفحه. منابع دارد. پروپوزال.
منابع فارسی:
- حافظنيا، محمدرضا(1388). مقدمهاي بر روش تحقيق در علوم انساني، انتشارات سمت، تهران، چاپ هشتم
- خاکي، غلامرضا (1379). روش تحقيق با رويکردي به پايان نامه نويسي، تهران: کانون فرهنگي انتشارات داريت، چاپ دوم.
- رهنورد ،فرج اله(1387)" عوامل مؤثر بر ارتقاي عملكرد سازمانهاي بخش دولتي ايران" پژوهشنامه مديريت، سال هشتم، شماره 4، ص 100-77
- سرمد، زهره؛ بازرگان، عباس؛ حجازي، الهه(1386) روش هاي تحقيق در علوم رفتاري، چاپ پنجم. تهران انتشارات آگاه.
- سکاران،اما (1380) روش تحقیق در مدیریت مترجمان محمود صائبی،محمود شیرازی تهران مرکز آموزش مدیریت دولتی
- سيدجوادين، سيدرضا و هاشم آقازاده. ( 1383) استراتژي بازاريابي هوشمند، فصلنامه دانش مديريت، شماره 65 . ص 123
- شيركوند، سعيد.( 1379) پيوستن ايران به سازمان تجارت جهاني الزامات، پيامدها و راهكارهاي عملي، فصلنامه دانش مديريت، شماره 51 ، ص 91
- شفیع زاده، جواد، (1386). مقدمه اي برمدیریت زنجيره تامين، ماهنامه تدبير، شماره 131، فروردين ماه.
- ممدوحي امیر رضا ، سيدهاشمي محمد رضا (1387) موانع اجراي استراتژيهاي بازاريابي: ارائه ي يك طبقه بندي و رتبه بندي آن براي شركت ايران خودرو . نشريه مديريت بازرگاني، دوره 1، شماره 1، پاييز و زمستان 1387 ، از صفحه 119 تا 134
منابع انگلیسی:
- Etemad, H. (1999). “Globalization and the small and medium-sized enterprises: search for potent strategies”, Global Outlook (formerly Business and Contemporary World), Vol.11, No.3, PP: 85-104
- Hohenthal, J., Johanson, J., & Johanson, M. (2003). Market discovery and the international expansion of the firm. International Business Review, 12, 659-672.
- Hooley G., Fahy J., Greenley G., Beracs and Fonfara K. and Snoj Boris, 2005, market orientation in the service sector of the transition economies of central europe, European Journal of Marketing, 37, 1/2:86-106.
- Karadeniz, E.; Gocer, K. (2007). “Internationalization of small firms: A case study of Turkish small - and medium - sized enterprises”, European Business Review, Vol.19, No.5, PP: 387-403