تمامی دسته بندی ها

  • تمامی دسته بندی ها
  • پاورپوینت
  • مالی
  • امور عمومی
  • آموزشی
  • بازرگانی
  • دولتی
  • کارهای کلاسی
  • امورعمومی
  • پیشینه های پژوهش
  • پرسش نامه ها
  • پرسشنامه ها
  • پرسش نامه
  • مقاله ها
  • مقاله
  • دروس معماری
  • کارآفرینی
  • قابل ویرایش
  • کارکلاسی

پیشینه پژوهش پیوند با مدرسه ، پیشرفت و انگیزش تحصیلي

rating
قیمت: 21,000 تومان

 

قابل ویرایش.60صفحه. مناسب برای فصل2پایان نامه.منابع دارد

منابع :

-اژه ای، جواد، ویسانی، مختار، سادات سیادت، سمیه، خضری آذر، هیمن،(1390). انگیزش تحصیلی و اضطراب آمار: بررسی نقش میانجی راهبردهای یادگیری. مجله روانشناسی 58 . دوره پانزدهم، شماره دوم، صص 110 - 128 .

-بازرگان، عباس، سرمد، زهره، حجازی، الهووه ،. (1384 ) روش های تحقووق در علوم رفتاری، تهران: انتشارات آگاه.

-برزگر، سبحان،(1392). اثر بخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر انگیزش تحصیلی وخودکارآمدی   دانش آموزان دارای اختلال ریاضی مدار راهنمایی شهرستان بوشهر. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه محقق اردبیلی.

-بهرامی، فاطمه، رضوان، شیوا ، (1385). بررسی رابطه انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر شهر اصفهان با ویژگی های آموزشگاهی آنان. پژوهش های تربیتی وروانشناختی ، 2(2)، 61-72.

-بنتهام، سوزان ،(1389). روانشناسی تربیتی. مترجمین، اسماعیل بیابانگرد و سید علوی نعمتی،تهران: انتشارات رشد.

-پاشا شوریفی، حسن ، (1385). سهم انگیزه درونی و بیرونی پیشرفت و نگرش دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی نسبت به مسائل آموزشی و سهم این متغیرها در تبیین پیشرفت تحصیلی آنان، نوآوری های آموزشی،5(18) ، 171-202.

-پهلوان صادق، فرزاد، ولی، (1388).نفوذ جو مدرسه، فرایند آموزش و پیشینه خانوادگی بر نگرش نسبت به علوم دانش آموزان ایرانی، روانشناسی، 52 ، 407 - 425 .

-تنهای رشوانلو، فرهاد و حجازی، الهه، (1388).ارتباط ادراک از سبک فرزند پروری والدین با انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی. دانشور رفتا ، ر سال 16 ، شماره 39  ،ص1-14

-جلایی پور، حمیدرضا، حسینی نثار، مجید، (1387). عوامل اجتماعی موثر بور بزه کاری نوجوانان در رشت پژوهشنامه ی علوم انسانی و اجتماعی.

-چارکداری، بهمن، (1393).رابطه ویژگی های شخصیت و باورهای انگیزشی با پیوند به مدرسه در      دانش آموزان. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی.

-حافظ نیا،  محمد رضا ،(1384). مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی، انتشارات سمت.

-خاکی، غلامرضا، (1384(.روش تحقیق با رویکرد به پایان نامه نویسی، تهران: انتشارات بازتاب.

-رضوی شریف، علوی؛ حجازی، الهه؛ قاضی طباطبایی، محمود، اژه ای، جواد ،(1393). ساخت و آماده سازی پرسش نامه پیوند با مدرسه در دانش آموزان. روانشناسی مدرسه ، (1)3  ، 55-67.

-رضایی شریف، علوی، گنجی، مسعود، حاجلو، نادر، (1390).نقوش کتابخانه های آموزشگاهی در پیوند با مدرسه و عملکرد تحصیلی دانش آموزان. تحقیقات کتابداری و اطلارسانی ، 45 (56)، 59-75.

-سید جوادین، سید رضا، (1386).مبانی سازمان و مدیریت، چاپ دوم، تهران: انتشارات نگاه دانش.

-شا پور، محمود  ،(1383). جامعه شناسی آموزش و پرورش، تهران: انتشارات سمت.

-صمدی، معصومه ، (1391). رابطه جهت گیری انگیزش و راهبردهای یادگیری در تبیین و موفقیت تحصیلی، راهبردهای آموزشی، 2(5) ، 81-95.

-عابدی، احمد،(1381).بررسی رابطه بین انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه شهر اصفهان با ویژگی های خانوادگی و شخصیتی آنان. نشر آموزه، 13 ، 29 - 23 .

-عطار پور، شهلا، (1380).بررسی رابطه بین انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر دوره راهنمایی شهر اصفهان با ویژگی های خانوادگی و شخصیتی آنان. گزارش طرح پژوهش، شورای تحقیقات استان اصفهان.

-قاضی طباطبایی، محمود،حجازی، الهه، رضایی شریف، علوی ، (1389). آزمون تئوري هاي مساله اجتماعي پيوند با مدرسه در بين دانش آموزان مقطع ابتدايي،بررسی مسائل اجتماعی ایران ، (2).113-138.

-کاوسیان، جواد؛ فراهانی، محمدنقی؛ کدیور، پرو ین؛ شهرآرای، مهرناز؛ فرزاد، ولی،(1386). مطالعه عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر دبیرستانهای سراسر کشور در سال تحصیلی 84 - 83 ، فصلنامه روانشناسی دانشگاه تبریز،8(2) ،10-25.

-کردلو، منیره،(1387). بررسی عوامل موثر بر مسولیت پذیری نوجوانان دبیرستانی در خانه و مدرسه. مشاوره مدرسه،1(4) ،10-25.

-محمد امینی، زرار ،(1392).  مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و حول مساله بر فرسودگی تحصیلی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی در دانش آموزان اهمال کار، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم تر بیتی و روانشناسی، دانشگاه محقق اردبیلی.

-محمودی، ناهید، حاتمی، حمیدرضا، اسدزاده، حسن؛ احدی، حسن،(1392). بررسی تاثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی )شناختی، فراشناختی( بر باورهای انگیزشی )انگیزش تحصیلی(، خودکارآمدی، اضطراب امتحان( در دانش آموزان دوره دبیرستان. فصل نامه روانشناسی تربیتی، 27(9) 49-66 .

-نریمانی، محمود،(1384).  بررسی میزان انگیزش تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی و متغیرهای مرتبط با آن، گزارش طرح پژوهشی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه محقق اردبیلی.

-نومانی، محسن، ( 1386) . تأثیر نابرابری سرمایۀ فرهنگی بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان پیش دانشگاهی در دستیابی به آموزش عالی. فصلنامۀ تعلیم و تربیت، شمارۀ 91 ، ص 101 - 71 .

-Akers ,R. L. ,& Cochran, J. K. (1985). Adolescent marijuana use: A test of three theories of deviant behavior. Deviant Behavior, 6, 323–346.

-Anderman, E. M. (2002). School effects on psychological outcomes during adolescence. Journal of Educational Psychology, 94 (4), 795-809.

-Anderman, L. H., & Anderman, E. M. (1999). Social predictors of changes in students' achievement goal orientations. Contemporary Educational Psychology, 24( 1), 21-37.

-Bandura, A. (1986). Social Foundations of Thought and action: A Social Cognitive Theory. Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall

-Bandura, A. (1997). Self-efficacy: The exercise of control. New York: Freeman.

-Bandura, A. (1977). Self-efficacy: Toward a unifying theory of behavior change. Psychological review, 84, 191-215.

-Barrera, Maria. R (2006). Factors that influence school bonding. A dissertation submitted in partial fulfillment of the requirements for the degree of doctor of education, university of Texas.

-Brophy, J. E. (1988). On motivating students. In Talks to teachers, eds. D. Berliner and b. Rosenshine, 201-245. New York: Random House.

-Brown, L. M. , & Gilligan, C. (1993). Meeting at the crossroads: Women's psychology and girls' development. Feminisn1 & Psychology, 3 (1), 11-35.

-Bruyn, EH; Dekovi, M; Meijnen, GW. (2003). Parenting, goal orientations, classroom behavior, and school success in early adolescence. Journal of pplied developmental Psychology. 24, (4), 393-412.

-Catalano, R., & Hawkins, D. (1996). The social development model: A theory of antisocial behavior. In D. Hawkins (Ed.), Delinquency and crime: Current theories (pp. 149-197). Cambridge, UK: Cambridge University Press.

-Cernkovich, S. A. , & Giordano, P. C. (1992). School bonding, race, and delinquency. Criminology, 30, 261–291.

-Chen, KC., Jang, SJ. (2010). Motivation in online learning: Testing a model of selfdetermination theory. Journal of Computers in Human Behavior, 26, 741–752.

-Corsini, Raymond j(1999). The dictionary of Psychology. Taylor& Francis Group.

-Eith, Christine A. (2005). Delinquency, Schools, and the Social Bond. New York: LFB.

-Evans, T. D., Cullen, F. T., Burton, V. S., Jr., Dunaway, R. G., & Benson, M. L. (1997). The social consequences of self-control: Testing the genreal theory of crime. Criminology, 35, 475– 501.

-Ferreira, M., Cardoso, A. P. & Abrantes, J. L. (2011). Motivation and relationship of the student with the school as factors involved in the perceived learning. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 29, 1707 – 1714.

-Finn, j. D. Withdrawing From School Revview of Educational Researvh. (Summer 1989), Vol. 59, No. 2, pp. 117-142.

-Fortier, MS., Vallerand, RJ., Guay, F. (1995). Academic motivation and school performance: Toward a structural model. Journal of Contemporary Educational Psychology, 20, 257–274.

-Free, M. D., Jr. (1994). Religiosity, religious conservatism, bonds to school, and juvenile delinquency among three categories of drug users. Deviant Behavior, 15, 151–170.

-Furrer, C. , & Skinner, E. (2003). Sense of relatedness as a factor in children's academic engagement and performance. Journal of Educational Psychology, 95 ( 1), 148-162.

-Goodenow, C. (1993). Classroom belonging among early adolescent students: Relationships to motivation and achievement. Journal of Early Adolescence, 13 (1), 21 - 43.

-Gottfredson, M. , & Hirschi, T. (1990). A general theory of crime. Stanford, CA: Stanford University Press.

-Havkins, J.D., & Weis, J.G. (1985). The social developmental model: An integrated approach to delinquency prevention. Journal of primary prevention, 6(2), 73-97.

-Hawkins, D., Guo, J., Hill, K., Battin-Pearson, S., & Abbott, R. (2001). Long-term effects of the Seattle social development intervention on school bonding trajectories. Applied Developmental Science, 5, 225-236.

-Herrenkohl, TI., Kosterman, RK., Hawkins, D., Mason, A. (2009). Effects of Growth in Family Conflict in Adolescence on Adult Depressive Symptoms: Mediating and Moderating Effects of Stress and School Bonding, Journal of Adolescent Health, 44, 146–152.

-Hirschi, T. (1969). Causes of delinquency. Berkeley, CA: University of California Press.

-Jenkins, P. (1997). School delinquency and the school social bond. Journal of Research in Crime and Delinquency, 34: 337-67.

-Jones, B. D. (2009). Motivating students to engage in learning: The MUSIC Model of Academic Motivation. International Journal of Teaching and Learning in Higher Education, 21, 272–285.

-Junger, M., & Tremblay, R. E. (1999). Self-control, accidents, and crime. Criminal Justice and Behavior, 26, 485–501.

109

-Kim, sunah (2000). The effects of parent bonding, school bonding, belief on the structure of problem behaviors in elementary school- age children. A dissertation submitted in partial fulfillment of the requirements for the degree of doctor of philosophy, university of Washington

-Kline, R.B. (2011). Principles and practice of structural equation modeling. Second Edition, the Guilford Press, a Division of Guilford Publications, Inc. 72 Spring Streets, New York, NY 10012.

-Liljeberg, Jenny. Freidenfelt, Eklund Jenny M., Fritz, Marie Väfors, Klinteberg, Britt .af (2010). Poor school bonding and delinquency over time: Bidirectional effects and sex differences. Journal of Adolescence xxx, 1-9.

-Ma, X. (2003). Sense of belonging to school: Can schools make a difference? Journal of Educational Research, 96 (6), 340-349.

-Maddox, s. J. (2005). assessment of school bonding in elementary school students. Submitted in Partial Fulfillment of The Requirements for the Degree of Doctor of Philosophy . university of South Carolina.

-Maddox, s. J. ,& Prinz, R. J. (2003). School bonding in children and adolescents: Conceptualization, Assessment, and Associated Variables. Clinical Child and Family Psychology Review, 6 (1), 31-49.

-Maehr, ML; Midgley, C. (1991). Restructuring the school environment to enhance student motivation and learning, American Educational Research Association Annual Meeting, 2-18.

-Mcgee, Z. T. (1992). Social class differences in the parental and peer influence on adolescent drug use. Deviant Behavior, 13, 349–372.

Mcpartland, J.M & Mcdill, E.L. (Eds). (1977). Violence in school : perspectives, programs, and positions. Lexington, MA: Health

-Miltiadou, M; Savenye, Wc. (2003). Applying social cognitive constructs of motivation to enhance student success in online distance education, Educational Technology Review, (11), 1.

-Murray, C. ,& Murray, K. M. (2004). Child level correlates of teacher-student relationships: An examination of demographic characteristics, academic orientations, and behavioral orientations. Psychology in the Schools, 41 (7), 751-762.

-Murray, C., Greenberg, MT. 2000. Children’s Relationship with Teachers and Bonds with School An Investigation of Patterns and Correlates in Middle Childhood, Journal of School Psychology, 5, 423–445.

-Nagin, D. S., & Paternoster, R. (1993). Enduring individual differences and rationale choice theories of crime. Law and Scoiety Review, 27, 467–496.

-Oelsner, J, Lippold, Melissa A. & Greenberg Mark T (2010). Factors influencing the development of school bonding among middle school students. The Journal of Early Adolescence. XX(X) 1–25. Accsess from http://jea.sagepub.com/content/early/2010/04/12/0272431610366244

110

-Pajares, F. (2002). Overview of social cognitive theory and of self-efficacy. Retrieved January 11, 2004, access from http://www.emory.edu/EDUCATION/mfp/eff.html

-Pollack, W. S. (1996). Boys' voices: Can we listen, can we respond? Toward an Empathic Empirical Agenda. Paper presented at the International Coalition / Boys' Schools Symposium.

-Reeve, J.M. (2009). Understanding motivation and emotion (5ed.). New York: Wiley.

Ryan, RM., Deci, EL. (2000). Selfdetermination theory and the facilitation of intrinsic motivation, social development, and wellbeing. American Psychologist, 55, 68–78.

-Ryan, RM., Stiller, J; Lynch, JH. (1994). Representations of relationships to teachers, parents, and friends as predictors of academic motivation and self-esteem. Journal of Early Adolescence, 14, 226–249.

-Scherman, Vanessa. (2002). School climate instrument: A pilot study in pretoria and envirans. A pablished dissertation. University of Pretoria.

Accsess from za/thesis/available/etd-02232005 074243/unrestricted/ 00dissertation. pdf).

-Schunk, DH. (2005). Commentary on self-regulation in school contexts. Journal of Learning and Instruction, 15, (2), 173-177

-Seifert, L. (2004). Understanding student motivation . Journal of Educational research, 46, 137-149.

-Simons-Morton, B. G. , Crump, A. D. , Haynie, D. L. , & Saylor, K. E. (1999). Student–school bonding and adolescent problem behavior. Health Education Research, 14, 99–107.

-Sinclair, M.F., Christenson, S.L., Elevo, D.L., & Hurley, C.M. (1998). Dropout prevention for you with disabilities: Efficacy of a sustained school engagement procedure. Exceptional Children, 65, 7-21.

-Sommers, I., Fagan, J., & Baskin, D. (1994). The influence of acculturation and familism of Puerto Rican delinquents. Justice Quarterly. 11, 207-228.

Taylor, C. (2001). The relationship between social and self-control: Tracing Hirschi’s criminological career. Theoretical Criminology, 5, 369–388.

-Usher, EL Pajares, F. (2006). Sources of academic and self-regulatory efficacy beliefs of entering middle school students, Contemporary Educational Psychology, 31, (2).

-Vallerand, R.J., Blais, M.R., Brière, N.M., & Pelletier, L.G. (1989). Construction et validation de l'Échelle de Motivation en Éducation (EME). Revue canadienne des sciences du comportement, 21, 323-349.

-Vallerend, Rj., Pelletier, LG., Blais, MR., Briere, NM., Senecal, C., Vallieres, EF. (1992). The Academic Motivation Scale: A measure of intrinsic, extrinsic, and amotivation in education, Journal of Educational and Psychologica Measurement, 52, 1003-1017.

-Wenzel, V., Weichold, K., Silbereisen, S. (2009). The life skills program IPSY: Positive influences on school bonding and prevention of substance misuse, Journal of Adolescence, 1–11.

-Wiatrowski, M., & Anderson, K. L. (1987). The dimensionality of the social bond. Journal of Quantitative Criminology, 3, 65–81.

-Wigfield, A; Eccles, JS. (2000). Expectancy–Value theory of achievement motivation, Contemporary Educational Psychology 25, 68–81.

-Williams, J. H. (1994). Understanding substance use, delinquency involvement, and juvenile justice system involvement among African American and European American adolescents. Unpublished doctoral dissertation, University ofWashington.

-Zhang, L., Welte, J. W., & Wieczorek, W. F. (2002). Underlying common factors of adolescent problem behaviors. Criminal Justice and Behavior, 29, 161–182.

 

سایر محصولات مشابه :
موجود
پیشینه زنجیره تامین پایدار در صنعت فرش ماشینی ایران  پیشینه زنجیره تامین پایدار در صنعت فرش ماشینی ایران
موجود
پیشینه عوامل موثر در عشق به برند در بازاریابی ورزشی پیشینه عوامل موثر در عشق به برند در بازاریابی ورزشی
گذرگاه امن زرین پال

 

سایت های مفید