تمامی دسته بندی ها

  • تمامی دسته بندی ها
  • پاورپوینت
  • مالی
  • امور عمومی
  • آموزشی
  • بازرگانی
  • دولتی
  • کارهای کلاسی
  • امورعمومی
  • پیشینه های پژوهش
  • پرسش نامه ها
  • پرسشنامه ها
  • پرسش نامه
  • مقاله ها
  • مقاله
  • دروس معماری
  • کارآفرینی
  • قابل ویرایش
  • کارکلاسی

پیشینه پژوهش برند

rating
قیمت: 17,000 تومان

قابل ویرایش.50صفحه. مناسب برای فصل 2پایان نامه. منابع دارد

منابع:

-ابراهیمی ،ابوالقاسم ،خلیفه ،مجتبی و سمیع زاده ، مهدی ،(1391). بررسی تاثیر فرآیندهای روانشناختی هویت برند وشخصیت برند بر وفاداری برند،نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی ،شماره12، ص189-208.

-امیرخانی ،امیرحسین وامانی ،مهدیه وتاب ،محمد وارجمندی،عطاا...،(1390).بررسی وضعیت سیستمهای اطلاعات بازاریابی شرکتهای متوسط وبزرگ صنایع غذایی،نشریه مدیریت بازرگانی ،دوره سوم،شماره9، ص35-56.

-امیرشاهی، ا. و عباسیان، ف. ( 1386 ). بررسی تاثیر برداشت هاي مصرف کنندگان از نام تجاري بر واکنش آن ها. پژوهش نامه علوم انسانی و اجتماعی. مدیریت، سال هفتم، شماره25

-بخردي، ف. ( 1388 ). "ارائة مدلي براي اندازهگيري تداعي هاي برند در صنايع غذايي". پاياننامة كارشناسي ارشد. دانشگاه تهران. دانشكدة مديريت، گروه مديريت بازرگاني. ص 2-4.

-پرهیزگار، محمد مهدی و ابراهیمی عابد ، محدثه ،(1391).بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند در مدل آکر بر ارزش ویژه برند در مدل آکر بر ارزش ویژه برند ازدید مصرف کننده "مطالعه موردی برند سامسونگ"نشریه پژوهشهای بازرگانی ،شماره53،ص61-71.

-تابش، شیرین السادات و مرجان نعمتی مهر، ۱۳۹۳، تبیین استراتژی های برند گردشگری مبتنی بر تصویر ذهنی، کنفرانس بین المللی توسعه پایدار، راهکارها و چالش ها با محوریت کشاورزی ، منابع طبیعی، محیط زیست و گردشگری، تبریز، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی توسعه پایدار، راهکارها و چالش ها.

 http://www.civilica.com

-جانز و فاركوهر (2003) مي گويند كه احتمال اين كه مشتريان حفظ شوند، بيشتر است اگر اندكي مشتري محوري وجود داشته باشد. در جايي كه كاركنان كيفيت خدمات را به طور مؤثر و اثر بخش تحويل         مي دهند. با افزايش رقابت، نياز به وفاداري مشتري و حفظ مشتري مهم تر مي شود(تراسوراس   ،2009، 619).

-جلال زاده ، سیدرضا . اختیاری ، مهناز ،(1388). « ارزش نشان تجاری در صنعت بانکداری». اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی.

-جعفر نژاد ، ضحي، ( 1388 ). جايگا ه يابي نام و نشان تجاري نسبت به رقيب از ديدگاه مشتريان ، دانشگاه تربيت مدرس.

-حیدرزاده ، کامبیز ، بهبودی ،مهدی ،قدسی خواه ،آتنه ، منصفی ،میترا ومنشی ،علی ،(1390). تبلیغ ناملموس برند وتاثیر آن بر انتخاب مصرف کننده ، مجله مدیریت بازاریابی ، شماره13.

-سلطان حسینی،محمد،نصراصفهانی،داود، جوانی ،وجیهه، جوانی ،سلیمی ، مهدی ،(1390).تعیین سهم نسبی وفاداری به برند از تداعی برند در بین هوادارای لیگ برتر فوتبال ایران ،نشریه مدیریت ورزشی ، شماره 9،ص 87-107.

-سید جوادین ، سید رضا . شمس ، راحیل ،(1386). « عوامل تعیین کننده ی ارزش ویژه ی برند کفش ورزشی در میان گروه سنی جوانان ». پژوهشنامه ی علوم انسانی و اجتماعی مدیریت، سال هفتم شماره بیست و پنجم.

-سید جوادین ، سید رضا . شمس ، راحیل،(1386). « عوامل تعیین کننده ی ارزش ویژه ی برند کفش ورزشی در میان گروه سنی جوانان ». پژوهشنامه ی علوم انسانی و اجتماعی مدیریت، سال هفتم شماره بیست و پنجم.

-درودی ، هما ،(1390). بررسی تاثیر خصوصیات ادارک شده از توصیه کننده تبلیغات افواهی (ارتباط گفتاری) بر انتخاب برند محصولات برند محصولات تکنولوژی ارتباطی ، نشریه مطالعات رسانه ای ، سال هفتم ، شماره شانزدهم ، ص58-68.

-دهدشتی شاهرخ ، تقوی فرد ،محمد تقی ورستمی ،نسرین ،(1389).مدلی برای سنجش تاثیر قابلیت اعتماد برند بانکها بر تعهد وفاداری مشتریان ،فصلنامه علوم مدیریت ایران ، سال پنجم ،شماره20،ص69-88.

-رحیم نیا ،فریبرز ،کفاش پور ،آذر و فیض محمدی ،شیرین ،(1393). بررسی اثر تمایز وپرستیژ برند بر وفاداری مشتری به واسطه هویت یابی مشترب با برند (مورد مشتریان نمایندگی های تویوتا)،فصلنامه علمی  پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین ،سال چهارم ،شماره سوم، شماره14، ص 1-16.

-رزاقی،یاسمین ، روستا ، احمد، قره چه ،منیژه وعالم تبریز، اکبر،(1393).تبیین الگوی برند فردی کارآفرین بر برند شرکتهای کوچک ومتوسط کارآفرینانه ،مطالعات مدیریت راهبردی ، شماره 18، ص 17-35.

-زاهدی شمس السادات، الوانی سید مهدی،فقیهی ابوالحسن(1388)، فرهنگ جامع مدیریت،تهران، انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی.

-صادقياني، فرشاد، ( 1388 ). ارزيابي ارزش ويژه برندهاي لوازم خانگي از ديد مصرف كنندگان تهراني، پايان نامه كارشناسي ارشد، دانشگاه تربيت مدرس

-عزیزی،شهریار واثنا عشری ،مسعود ،(1391).برندسازی داخلی وعملکرد برند در بانک: نقش تعدیل گر جو رقابتی ورضایت شغلی ، نشریه پژوهشهای مدیریت در ایران ، دوره 17،شماره3.

-عزیزی ، شهریار و آژینی ، احمدرضا ،(1391). طنین برند:کاربرد هرم ارزش ویژه برند کلر در بانک صادرات ، نشریه های پژوهشهای مدیریت عمومی ، سال پنجم ، شماره هفدهم ، ص121-124.

-عزیزی ،شهریار ،جمالی کاپک ،شهرام ورضایی ،مرتضی ،(1391). بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند با همخوانی شخصیت برند ومشتری ، فصلنامه علمی پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین ،سال دوم شماره ، شماره 7،ص 64-81.

-علوی ،سید مسلم ونجفی سیاهرودی ،مهدی ،(1393). بررسی نقش وفاداری به برند در رابطه میان عشق به برند وهواداری از برند (مورد مطالعه: برند ورزشی ملوان انزلی)، نشریه پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی ،سال سوم ،شماره 1(9پیاپی)، ص 23-36.

- غرابي، شادي ( 1388 ). بررسي عوامل موثر بر تصوير برند درتوسعه بازار، پايان نامه كارشناسي ارشد، دانشگاه تربيت مدرس

-غفاری آشتیانی ،پپمان ومیر ، سعید (1394).بررسی تاثیر شخصیت برند بر پیامدهاي مرتبط با آن (اعتماد، وابستگی، تعهد) مطالعه موردي : شرکت داروسازي بهداشتی پرمون فصلنامه بازاریابی پارس مدیر، شماره 1

-كاپفرر، ن.ترجمه قربانلو،سینا، ( 1385 ). "مديريت راهبردي نام تجاري "، انتشارات مبلّغان، تهران.

-کاظمی راد، شیرین ،(1388).« بررسی تاثیر وفاداری مشتریان به برند بر ارزش ویژه برند ( جامعه مورد مطالعه : مشتریان کارت الکترونیکی بانک های خصوصی استان گیلان) » . پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی.

-گیلانی نیا ،شهرام وموسویان ، جواد،(1389).تاثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی ، مجله مدیریت صنعتی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج سال پنجم ،شماره 14.

-محمدی، مرجان ،(1392).تحلیل تاثیر استراتژی تعمیم برند برتصویر ذهنی ازبرند در بازار تلفن همراه،کنفرانس مدیریت ،چالشها وراهکارها.

-محمديان، م. جلالزاده، آ. جلالزاده، آ. ( 1388 ). "عوامل كليدي مؤثر بر ارزش برند دات كامها  (شركتهاي تجاري اينترنتي)". مجموعه مقالات كنفرانس بيناللملي برند. تهران. ص 98

-نادرنژاد، ه، 1388 ، "اهميت اعتماد به نام تجاري در ارزش ويژه آن"، پايان نامه ارشد مديريت بازرگاني گرايش بازاريابي دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات تهران

-نصیری پور ، اشکان . گوهری ، محمود رضا . نفیسی ، ابوالفضل ؛ « رابطه برند سازی و شاخص های عملکردی » . مجله مدیریت سلامت ، شماره 13، 1389.

-Arslan, F.M. and Altuna, O.K. (2010). The effect of brand extensions on product brand image. Journal of Product & Brand Management. 19 (3). 170-180

-Baolong, M., Lin, Z.,(2010) . The effects of product-harm crisis on brand performance. International Journal of Market Research, 52(4),443-458.

-Bibby, David N., 2010,"Sponsotship portfolio as brand image creation strategies: A commentary essay", Journal of business research

-Carlson, B.D; Donavan, T; and Cumiskey .K.J. (2009). “Consumer- brand relationships in sport: brand personality and identification”. International journal of Retail and Distribution Management. Journal of Retail and Distribution Management. vol. 34, Issue4, PP: 370-384

-Chan , Kara, 2006, "Young consumers and perception of brands in Hong Kong: a qualitative study", Journal of Product & Brand Management,15/7 , 416–426

-Devasagayam ,P. Raj and Buff, Cheryl L. Timothy W. Aurand . Kimberly ,M. Judson ; “Building brand community membership within organizations: a viable internal branding alternative? ” , Journal of Product & Brand Management , 19/3 (2010) 210–217.

-Filo, K. And Funk, D.C. (2008). “Exploring the role of brand trust in the relationship between brand associations and brand loyalty in sport and fitness”. International Journal Sport Management and Marketing. Vol.3. PP 39-54

- Hess, Jeff and Story, John, 2005,"Trust-based commitment: multidimensional consumer-brand relationships", Journal of Consumer Marketing,22/6 , 313–322

-Hongwei He a, , Yan Li b, Lloyd Harris a,(2012). "Social identity perspective on brand loyalty", Elsevier - Science Direct, Journal of Business Research, Volume 65, Issue 5, Pages 648–657

-Juntunen, M., Juntunen, J,.(2010). Corporate brand equity and loyalty in B2B markets

-Kim,Dohee et al.,2010,"The effects of customers' perceptions of brand personality in casual theme restaurants", International journal of Hospitality Management

-Lantieri , Tara and Chiagouris , Larry, 2009," Brand trust in an age without trust: expert opinions", Journal of Consumer Marketing,26/2 , 78–86

- Lin, Long-Yi,2010," The relationship of consumer personality trait, brand personality and brand loyalty", Journal of Product and brand Management, 19/1,4-17

- Louis, Didier and Lombart, Cindy, 2010, "Impact of brand personality on three major relational consequences (trust, attachment, and commitment to the brand)", Journal of Product & Brand Management,19/2 , 114–130

-Melissa John and Phil Roberts(2006)" Rules of Atraction",Marketing Health Service26 :38-40.

-Orth, Ulrich R.,et al. , 2009, "Store evoked affect, personalities and consumer emotional attachments to brands", Journal of Business Research, 63, 1202-1208

-Schneider, L. (2003), “What is branding and how is it important to your marketingstrategy?”,availableat:http://marketing.about.com/cs/brandmkt/a/whatisbrandinghtm (accessedOctober 22, 2003).

-Stock, F. (2009). Identity, image and brand: a conceptual framework. Place Branding and Public Diplomacy., 5(2), 118–125

-Sweeney Jill, Swait, Joffre (2009),"The Effects of Brand Credibility on Customer Loyalty" a School of Economics and Commerce, University of Western Australia, Crawley, W 2009, Australia

-Wangeheim, V, Bayon, T (2004), The Effect of word Mouth on Services Switching, European

Journal of Marketing, vol.38, No.9/10

 



 

سایر محصولات مشابه :
موجود
پیشینه زنجیره تامین پایدار در صنعت فرش ماشینی ایران  پیشینه زنجیره تامین پایدار در صنعت فرش ماشینی ایران
موجود
پیشینه عوامل موثر در عشق به برند در بازاریابی ورزشی پیشینه عوامل موثر در عشق به برند در بازاریابی ورزشی
گذرگاه امن زرین پال

 

سایت های مفید