پروژه اولویت بندی و شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتریان آنلاین
قابل ویرایش.40صفحه.منابع دارد
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1 مقدمه.............................................................................................................................................................7
1-2 بیان مسأله......................................................................................................................................................9
1-3 اهداف تحقیق...........................................................................................................................................10
1-4 مدل مفهومی تحقیق و فرضیات پژوهش.............................................................................................10
1-5 روش تحقیق............................................................................................................................................ 13
1-6 قلمرو تحقیق..............................................................................................................................................13
1-7 واژگان کلیدی..........................................................................................................................................14
1-8 تاریخچه تحقيق........................................................................................................................................14
فصل دوم: ادبیات تحقیق
2-1 دیدگاه های مطرح در مشتر ی مداری................................................................................................16
الف) مشتریان، تصمیم گیری عقلانی یا احساسی......................................................................................16
ب) دیدگاه تأثیر رفتاری.................................................................................................................................17
ج) دیدگاه ادراک عملکرد............................................................................................................................17
د) مشتری مداری و وفاداری...........................................................................................................................17
ه) مشعوف شدن مشتری مهمتر از رضایت مشتری.....................................................................................18
و) مدل شناختی به عنوان نماینده درونی مشتری.........................................................................................19
2-2 عوامل موثر بر رفتار مشتری.................................................................................................................... 20
2-3 بررسی فاکتورهای موثر بر رفتار مشتری آنلاین...................................................................................20
2-3-1 عوامل روانی بر رفتار مشتری آنلاین................................................................................................ 22
2-3-2 عوامل اجتماعی بر رفتار مشتری آنلاین............................................................................................23
فصل سوم: روش تحقیق
3-1 روش تحقیق..............................................................................................................................................24
3-2 جامعه آماری و روش نمونه گیری.......................................................................................................25
3-3 روش تجزیه و تحلیل آماری..................................................................................................................25
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1 تجزیه و تحلیل توصیفی داده ها............................................................................................................27
4-1-2 جنسیت.................................................................................................................................................27
4-1-2 سن.........................................................................................................................................................28
4-1-3 محل سکونت.......................................................................................................................................29
4-1-4 میزان تحصیلات.................................................................................................................................30
4-2 اولویت بندی عوامل موثر در رضایت مشتریان آنلاین.......................................................................31
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1 بحث و نتیجه گیری.................................................................................................................................35
5-2 محدودیت های تحقیق............................................................................................................................36
5-3 محدودیت های محقق.............................................................................................................................36
5-4 پیشنهادات..................................................................................................................................................37
ضمیمه 1: پرسشنامه..........................................................................................................................................38
منابع و مآخذ .....................................................................................................................................................40