پایان نامه بررسی خلاقیت در رسانه ملی
قابل ویرایش.منابع دارد
فهرست منابع :
1- آذري، غلامرضا (1387). مروري بر نظريههاي ارتباطي معاصر (جزوه درسي). تهران: بينا.
2- آرمسترانگ، مايكل (1381). مديريت استراتژيك منابع انساني (سيد محمد اعرابي و داود ايزدي، مترجمان) (ويرايش اول). تهران: دفتر پژوهشهاي فرهنگي(نشر اثر اصلي بي تا).
3- اسحاقی،سید حسین(1387). نوآوری،بستر شکوفایی.مرکز پژوهش های اسلامی صدا وسیما، قم،دفترعقل.
4- اعرابي، سيد محمد (1385). مديريت (ويرايش اول). تهران: دفتر پژوهشهاي فرهنگي.
5- الواني، مهدي (1378). مديريت عمومي (چاپ دوازدهم ). تهران: نشر ني.
6- الواني، سيد مهدي (1375). نقش فرهنگ در وجدان كاري. فرهنگ آفرينش، شماره 153.
7- بازرگانان، عباس؛ سرمه، زهره؛ حجازي، الهه (1376). روش تحقيق در علوم رفتاري. تهران: انتشارات آگاه.
8- باقي، هرمز (1379). گذري به ويژگيهاي مديريت رسانهاي. فصلنامه پژوهش و سنجش، 7 (4)، 63-74
9- ببي، ارل (1381). روشهاي تحقيق در علوم انساني. (رضا فاضل، مترجم). تهران: سمت.
10- برخوردار،ایرج(1381).اصول تهیه برنامه های رادیویی،تهران: تحقیق و توسعه صدا.
11- برومند،زهرا (1374). مدیریت رفتار سازمانی،انتشارات دانشگاه پیام نور
12- پیرخایفی، علیرضا (1382). خلاقیت وهوش، انتشارات مهر برنا،ص39
13- بلانچارد، كنت؛ هرسي، پال (1375) مديريت رفتار سازماني(علي علاقه بند، مترجم). تهران: امير کبير(نشر اصلي1972).
14- خاكي، غلامرضا (1384). روش تحقيق با رويكردي به پاياننامه نويسي. تهران: بازتاب.
15- خداداد حسینی، سیدحمید (1378). نوآوری در سازمان ها(مفهوم انواع و فرایندها)،مجله اقتصاد و مدیریت، انتشارات دانشگاه آزاد،شماره 42،پاییز
16- خجسته ،حسن،(1384).تأملاتی جامعه شناسی درباره رادیو،تهران:تحقیق و توسعه صدا.
17- خجسته ،حسن(1380).درامدی بر جامعه شناسی رادیو ،تهران: تحقیق و توسعه صدا.
18- عالی،صمد (1381) مدیریت خلاقیت و نوآوری در سازمان،ماهنامه تدبیر، شماره110،(بهمن)صص65-59.
19- حق شناس،مرجان (1378). خلاقیت در آموزش و پرورش، فصلنامه مدیریت در آموزش و پروش،شماره 24-23(پاییز و زمستان1378)،صص86-83.
20- دادگران، محمد (1374). مباني ارتباطات جمعي. تهران: فيروزه.
21- دلاور، علي (1384). روش تحقيق در روان شناسي و علوم تربيتي. تهران: نشر ويرايش.
22- دفت، ريچارد. ال (1382). مديريت رفتار سازماني. (پارسائيان و اعرابي، مترجمان ) تهران: نشر دفتر پژوهشهاي بازرگاني. (نشر اصلي 1998).
23- دهخدا،علی اکبر(1372).فرهنگ لغات.تهران:دانشگاه تهران.
24- دهقان، عليرضا (1385). روزنامهنگاري الكترونيك: فرصتها و محدوديتها. مجله جهاني رسانه. 1 (2)، بازيابي 15 آبان 1387، از: http://gmj.ut.ac.ir/maghale.aspx?id=31
25- رابينز، استيفن (1384 ). مباني رفتار سازماني. (پارسائيان و اعرابي، مترجمان). نشر دفتر پژوهشهاي فرهنگي (نشر اصلي 1998).
26- رابینز، استیفن پی (1380). تئوري سازمان (مهدی الوانی وحسن دانايي فرد، مترجمان). تهران: صفار(نشر اثر اصلي بي تا).
27- راجرز، اورت ميچل (1387). تاريخ تحليلي علم ارتباطات: رويكردي شرح حال نگارانه. (غلامرضا آذري، مترجم). تهران: دانژه. (نشر اثر اصلي 1997)
28- رضائيان، علي (1377). انديشه پاك، بنيان شهامت. مجموعه مقالات اجلاس بررسي راهكارهاي عملي حاكميت وجدان كاري و انضباط اجتماعي، تهران: دبيرخانه اجلاس.
29- رضائیان ، علی(1383) مبانی سازمان ومدیریت.تهران:سازمان مطالعه و تدوین کتبدانشگاهی(سمت).
30- زارعي متين، حسن (1373). خلاقيت ونوآوري. دانش مديريت، (24)، 66ـ 59.
31- صادقی،منصور (1386). خلاقیت رویکردی سیستمی،انتشارات دانشگاه امام حسین(ع)
32- صادقی مال امیری، منصور، ١٣٨٦ ، خلاقیت (رویکردی سیستمی؛ فرد، گروه، سازمان)، انتشارات دانشگاه امام حسین(ع)
33- صمد آقايي، جليل (1380). تكنيكهاي خلاقيت فردي و گروهي (ويرايش اول). تهران: مرکز آموزش مدیریت دولتی.
34- ساروخاني، باقر (1373). روشهاي تحقيق در علوم اجتماعي. جلد اول. تهران: پژوهشگاه علوم انساني و مطالعات فرهنگي.
35- ساروخاني، باقر (1385). جامعه شناسي ارتباطات. تهران: انتشارات اطلاعات.
36- ساعتچی محمود(1375)روانشناسی کاربردی برای مدیران.تهران:ویرایش.
37- سرایی،فاطمه(1387).چگونه رهبران بر رفتار خلاقانه کارکنان تأثیر می گذترند.بازیابی20دی 1387از: http://www.Fekrno.org/index/p2.php
38- سلیمانی،افشین (1381). کلاس خلاقیت،انشارات انجمن اولیائ و مربیان،1381.
39- سورين، ورنر جوزف؛ تانكارد، جيمز دبليو (1381). نظريههاي ارتباطات. (عليرضا دهقان، مترجم). تهران: دانشگاه تهران. (نشر اثر اصلي 1992).
40- سیف،علی اکبر(1386)روانشناسی پرورشی نوین،نشر دوران.
41- شيفر، ريچارد ال؛ مندن هال، ويليام؛ اوت، لايمن (1382). آمارگيري نمونهاي. (كريم منصورفر، مترجم). تهران: سمت (نشر اثر اصلي 1996).
42- طالب بيدختي، عباس؛ انوري، عليرضا (1384). خلاقيت ونوآوري در افراد وسازمانها. تدبير، 16، (152)، 25-21.
43- عالی،صمد:مدیریت خلاقیت و نوآوری در سازمان،ماهنامه تدبیر، شماره110،(بهمن)صص65-59.
44- فرانكفورد، چاوا؛ نچمياس، ديويد (1381). روشهاي پژوهش در علوم اجتماعي (فاضل لاريجاني و رضا فاضلي، مترجمان). تهران: سروش. (نشر اثر اصلي 2000).
45- قرایی پور،رضا؛پولادی،رضا(1385).نگرشی به سازمان خلاقیت محور.صنعت خودرو،(94)،61-64.
46- کرایسل،آندرو(1381)درک رادیو،(معصومه عصام،مترجم)،تهران:تحقیق و توسعه صدا(نشر اثر اصلی1996).
47- کینگ واندرسون(1386)نوآوری و تغییر در سازمانها،(نجف بیگی،مترجم)،تهران،ترمه.
48-گيدنز، آنتوني (1384). پيامدهاي مدرنيت (محسن ثلاثي، مترجم). تهران: نشر مركز. (نشر اثر اصلي 1990).
50- گولد، جوليوس؛ كولب، ويليام (1376). فرهنگ علوم اجتماعي. محمدجواد زاهدي (ويراستار). تهران: مازيار. (نشر اثر اصلي 1969).
50- لوتانز، فرد (1372). رفتار سازماني(غلامعلي سرمد،مترجم) (ويرايش اول). تهران: موسسه بانكداري ايران (نشر اثر اصلي بي تا).
50- لوييس، كارت (1381). پرورش خلاقيت در سازمان (بدري نيك فطرت، مترجم) (ويرايش اول). تهران: كيفيت ومديريت(نشر اثر اصلي0بي تا).
52- محمدنژاد،آیته(1388).خلاقیت و راه های پرورش آن در دانش آموزان. بازیابی 20بهمن1388http://www.creativity.ir/content/view/7596/152
53- مک کوايل، دنيس (1380). مخاطب شناسي. (مهدي منتظر قائم، مترجم). تهران: مرکز مطالعات و تحقيقات رسانهها (نشر اثر اصلي 1997)
54- مطهری ،مرتضی(1380).بررسی پدیده خلاقیت در کتاب های درسی در دبستان .پایان نامه دکتری،تهران:دانشگاه تهران.
55- معين، محمد (1378). فرهنگ فارسي. تهران: انتشارات اميركبير.
56- ميرسپاسي، ناصر (1372). مديريت فرهنگ سازمان. فصلنامه علمي و فرهنگي اقتصاد و مديريت، تهران : انتشارات دانشگاه آزاد اسلامي، شماره 16.
57- نادري، عزت الله (1383). روشهاي تحقيق در علوم رفتاري. تهران: انتشارات پايا.
58- نوربرگ،اریک(1383).خط مشی های برنامه سازی برای رادیو،(ناصر بلیغ،مترجم)، تهران:تحقیق و توسعه صدا(نشر اثراصلی بی تا).
59- نلر،جورج،اف:هنر و علم خلاقیت، ترجمه علی اصغر مدد، انتشارات دانشگاه شیراز،1369.
60- واس، دي.اي (1383). پيمايش در تحقيقات اجتماعي (هوشنگ ناييبي، مترجم). تهران: نشر ني.
61- ويمر، راجر دي؛ دومينيك، جوزف آر (1384). تحقيق در رسانههاي جمعي (كاووس سيدامامي، مترجم). تهران: سروش. (نشر اثر اصلي 2005)
62- Adams, R., Bessant, J. and Phelps, R., 2006, “Innovation management
measurement: a review ”, vol. 8 No. 10, p. 21-47.
63- Andriopoulos, Constantine, 2001, "Determinants of organizational creativity",
Management Decision, Vol. 39, Num. 10, pp. 834-841.
64- Csikszentmihalyi, Mihaly., 1990, "Creativity Flow and psychoogy of discovery and Invention", New york: Hanaper Collins, P.28.
65- Duffy, D., November 1998 ,"Knowledge Champions," CIO (Enterprise Section 2).
66- Luthans, F., 1995, "Organizational behavior", New york: McGraw Hill Book
Company
67- Defleur, Melvin L. & Dennis, Everette E. (1998). Understanding Mass Communication: A Liberal Arts Perspective. Boston & New York: Houghton Mifflin Company.
68- Dimmick, John & Albarran, A. (1994). The role of gratification opportunities in determining media preference. Mass Communications Review, 21 (3): 223–235.
69- Jenson, Klaus B. (2002). A Handbook of Media & Communication Research: Qualitative & Quantitative Methodologies. UK: Bell & Bain Ltd, Glasgow; US: Routlege.
70- Perry, David K. (2002). Theory and Research in Mass Communication: Contexts and Consequences (2nd ed.) Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum.
71- Simon, H.A, 1991, Bounded rationality and organizational learning, Organizational Science, Vol. 2, No. 1, pp. 124-134.