پایان نامه بررسی شیوه استقرار نظام مدیریت کیفیت جامع مطالعه موردي(جمعیت هلال احمراستان آذربایجان
قابل ویرایش.106صفحه.پرسشنامه وضمیمه آماری دارد
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1- مقدمه............................................................................................................................ 2
1-2- بیان مسئله...................................................................................................................... 2
1-3- ضرورت و اهمیت موضوع .............................................................................................. 4
1-4- اهداف کلی وجزئی پژوهش............................................................................................ 6
1-5- سوالات وفرضیه های پژوهش.......................................................................................... 7
1-6-قلمروتحقیق ................................................................................................................... 8
1- 7- تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیر ها ................................................................................. 8
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
2-1- مقدمه............................................................................................................................ 14
2-2-مبانی نظری وپیشینه پژوهش.............................................................................................. 14
2-2-1-تعریف مدیریت کیفیت جامع........................................................................................ 14
2-2-2-فلسفه مدیریتی............................................................................................................. 15
2-2-3-مدیریت جامع کیفیت برتر............................................................................................ 16
2-2- 4- مفروضات مدیریت جامع کیفیت برتر........................................................................... 16
2-2-5- ارکان فلسفی مدیریت جامع کیفیت برتر........................................................................ 18
2-2-6 مفروضات مدیریت جامع کیفیت برتر.............................................................................. 18
2-2-7ابزارهای مدیریت کیفیت................................................................................................ 20
2-2-8 اصول 8گانه مدیریت کیفیت جامع.................................................................................. 27
2-2-9دیدگاه کلی رادار.......................................................................................................... 32
2-2-10خودارزیابی درمدل مدیریت کیفیت............................................................................... 33
2-2-11 مدل جایزه ملی بهره وری وتعالی سازمانی..................................................................... 33
2-2-12مبانی نظری وپیشینه پژوهش داخلی............................................................................... 35
2-2-13 مبانی نظری وپیشینه پژوهش خارجی............................................................................. 39
فصل سوم: متدولوژي تحقیق
33-1- مقدمه.......................................................................................................................... 52
3-2- روش تحقیق.................................................................................................................. 53
3-3- جامعه آماری.................................................................................................................. 53
3-4- تعیین حجم نمونه ونمونه گیری........................................................................................ 54
3-5- روش وابزار جمع آوری داده ها........................................................................................ 54
3-6- روش های آماری قابل استفاده در تحقیق........................................................................... 55
3-6-1-آمار توصیفی.............................................................................................................. 56
3-6-2-آمار استنباطی.............................................................................................................. 56
3-6-2-1-آزمون نرمال بودن داده ها......................................................................................... 56
3-6-2-2-آزمونt یک نمونه ای.............................................................................................. 56
3-7- مدل مفهومی تحقیق........................................................................................................ 57
3-8- روایی وپایایی ابزار اندازه گیری....................................................................................... 57
3-8-1- روایی ابزار اندازه گیری............................................................................................... 57
3-8-2- پایایی ابزار اندازه گیری.............................................................................................. 57
3-9- محدودیتهای تحقیق ....................................................................................................... 58
فصل چهارم: تحلیل داده ها
4-1- مقدمه............................................................................................................................ 60
4-2-آمار توصیفی ،بررسی ویژگی های عمومی حجم نمونه ....................................................... 60
4-2-1- توزیع فراوانی نمونه آماری پژوهش برحسب جنسیت...................................................... 60
4-2-2- توزیع فراوانی نمونه آماری پژوهش برحسب سن........................................................... 61
4-2-3- توزیع فراوانی نمونه آماری پژوهش برحسب تحصیلات.................................................. 62
4-2-4- توزیع فراوانی نمونه آماری پژوهش برحسب سابقه خدمت.............................................. 63
4-3-میانگین امتیاز شاخص مدیریت کیفیت................................................................................ 64
4-4-آزمون فرضیه ها بااستفاده از آمار استنباطی......................................................................... 68
4-4-1-آزمون نرمال بودن داده ها............................................................................................. 68
4-4-2-بررسی فرضیه اول........................................................................................................ 70
4-4-3-بررسی فرضیه دوم....................................................................................................... 71
4-4-4-فرضیه سوم................................................................................................................. 72
4-4-5-فرضیه چهارم.............................................................................................................. 73
4-4-6-فرضیه پنجم................................................................................................................ 74
4-4-6-بررسی فرضیه ششم..................................................................................................... 75
4-4-7-بررسی فرضیه هفتم...................................................................................................... 76
4-4-8-بررسی فرضیه هشتم..................................................................................................... 77
4-4-9-بررسی فرضیه نهم....................................................................................................... 78
4-4-10-بررسی ازمون معنی دار بودن کل مدل........................................................................... 79
4-5-بحث وتفسير................................................................................................................... 80
فصل پنجم: نتيجه گيري و پيشنهادها
5-1- مقدمه .......................................................................................................................... 82
5-2- بررسی ویژگی های جمعیت شناختی نمونه ....................................................................... 82
5-3- مروری بریافته ها............................................................................................................ 83
5-4-پیشنهادهایی برای بهبود وضعیت مولفه های پژوهش مبنی بریافته ها........................................ 85
5-5پیشنهادهایی برای پژوهش های آتی..................................................................................... 89
فهرست منابع........................................................................................................................... 95
پيوست هاوضمائم :.................................................................................................................. 99