تمامی دسته بندی ها

  • تمامی دسته بندی ها
  • پاورپوینت
  • مالی
  • امور عمومی
  • آموزشی
  • بازرگانی
  • دولتی
  • کارهای کلاسی
  • امورعمومی
  • پیشینه های پژوهش
  • پرسش نامه ها
  • پرسشنامه ها
  • پرسش نامه
  • مقاله ها
  • مقاله
  • دروس معماری
  • کارآفرینی
  • قابل ویرایش
  • کارکلاسی

پایان نامه بررسی تبلیغات در صفحات وب وتاثیر آن بر موفقیت شرکتهای تولیدی

rating
قیمت: 25,000 تومان

قابل ویرایش.142صفحه.منابع دارد

      مقدمه................................................................................................................ 1

1-2-      بیان مسأله........................................................................................................... 3

1-3-      ضرورت و اهمیت موضوع................................................................................. 7

1-4-      اهداف کلی و جزئی.......................................................................................... 8

1-5-      سؤالات............................................................................................................. 9

1-6-      فرضیات............................................................................................................. 9

1-7-      تعاریف مفهومی و عملیاتی............................................................................... 10

1-8-      تعاریف عملیاتی............................................................................................... 11

فصل دوم

مروری بر ادبیات پژوهش و پیشینه پژوهش

2-1- مقدمه.............................................................................................................. 14

2-2- بخش اول: ارتباطات مجازی............................................................................ 15

2-2-1-اینترنت و تاریخچه آن:................................................................................. 15

2-2-2- تاریخچه اینترنت در ایران............................................................................ 17

2-2-3 -فضای مجازی.............................................................................................. 18

2-2-3-1- مرکزي بودن و غير مرکزي بودن همزمان:............................................... 20

2-2-3-2- خصوصي بودن و عمومي بودن همزمان:.................................................. 20

2-2-3-3- ثابت بودن و متغير بودن ساختارها و محتوا:.............................................. 21

2-2-3-4- در مكان خاص بودن و فرا مكان بودن:.................................................... 21

2-2-3-5- فرا متن بودن:.......................................................................................... 21

2-3 -رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی:...................................................... 22

2-3-1-شبکه‌های اجتماعی عمومی:......................................................................... 24

2-3-2 -شبکه‌های اجتماعی فیلم و موسیقی:............................................................ 25

2-3-3 - شبکه‌های اجتماعی موبایل:........................................................................ 25

2-3-4- شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مندان تخصصی و هابی ........................................ 26

2-3- 5-شبکه‌های اجتماعی کسب‌و‌کار:.................................................................. 26

2-3-6- ویژگی های شبکه های اجتماعی:................................................................ 27

2-3-7- شبکه های اجتماعی و تبلیغات:.................................................................... 30

2-3-8- خصوصيات شبكه هاي اجتماعي براي انتشار پيام تبليغاتي:............................ 33

2-3- 8-1- محیطی غنی برای محتوا:........................................................................ 33

2-3-8- 2- سیستم های مشهوری که رفتارهای منفی را کنترل می کند:..................... 34

2-3-8-3- شبکه های اجتماعی ارزش آفرینی می کنند:........................................... 34

2-3-8- 4-بهبود مدیریت روابط مشتری:................................................................... 34

2-3-8- 5- مدیریت پروژه ی مؤثر را امکان پذیر می کند:........................................ 35

2-3-8-6-   انتقال به پارادایم مدیریت دانش:........................................................... 35

2-3-8-7- بهبود ارتباطات و همکاری:..................................................................... 36

2-3-8-8- شبکه ی اجتماعی سرمایه ی اجتماعی را بهبود می بخشد:........................ 36

2-3-8- 9-فرصت های انگیزشی و یادگیری:............................................................ 36

2-4- تعریف بازاریابی:............................................................................................. 37

2-4- 1-اهمیت فناوری در بازاریابی:........................................................................ 37

2-5- تعریف تبلیغات:............................................................................................... 42

2-5-1- انواع تبلیغات:  ............................................................................................ 43

2-5-2- برآیند تبلیغات:............................................................................................ 44

2-5-3- تبلیغات اینترنتی و مخاطبان آن:.................................................................... 45

2-6- تبلیغات تجاری و انواع آن............................................................................... 47

2-6-1- تبلیغات خیابانی:.......................................................................................... 47

2-6-2- تبلیغات تلویزیونی:....................................................................................... 48

2-6-3- تبلیغات اینترنتی :......................................................................................... 48

2-6-4- ادوار تاریخی تبلیغات تجاری:..................................................................... 48

2-6-5- اهداف تبلیغات تجاری:............................................................................... 50

2-7- گونه ‌شناسی تبلیغات تجاری:........................................................................... 51

2-7-1 -انواع تبلیغ تجاری بر حسب نوع رسانه:......................................................... 51

2-7- 2- انواع تبلیغ تجاری بر حسب هدف:.............................................................. 51

2-7- 3- انواع تبلیغ تجاری بر حسب نوع ارائه:......................................................... 52

2-7- 4-انواع تبلیغ تجاری بر حسب نوع هزینه:......................................................... 53

2-7- 5-انواع تبلیغ تجاری بر‌حسب تقسیمات جغرافیایی:........................................... 53

2-8- بازاریابی اینترنتی:............................................................................................. 53

2-8-1- بازاریابی در شبکه های اجتماعی:................................................................ 56

2-8-2- صفحات اجتماعی وب و انتشار پیام تبلیغاتی:................................................ 59

2-9- کاستی ها و تهدیدهای شبکه های اجتماعی:..................................................... 62

2-9-1-  فقدان حریم خصوصی و ریسك های مرتبط با ایمنی:................................. 62

2-9-2- امنیت اجتماعی و شبکه:.............................................................................. 63

2-9-3-  موضوعات حقوقی و قانونی:....................................................................... 63

2-9-4-  کیفیت اطلاعات مشکوک:........................................................................ 64

2-9-5-   مدیریت زمان فردی و حرفه ای:................................................................. 64

2-9-6-  رفتارهای مشارکت حاکمیتی:..................................................................... 65

2-9-7-  موانع فرهنگی:............................................................................................ 65

2-9- 8- دلایل عمومی سازمان ها برای رد کردن شبکه های اجتماعی:..................... 66

2-10- محبوب ترین شبکه های اجتماعی جهان:....................................................... 66

2-11- مهم ترین آمار شبکه های اجتماعی در سال 2014:........................................ 67

2-11- 1-آمارهای سازمانی................................................................................ 70

2-11-2- آمارهای موبایلی:...................................................................................... 71

2-11-3- آمارهای فیس‌بوکی.................................................................................. 72

2-11-4- آمارهای توییتری....................................................................................... 73

2-11-5- آمارهای Google+................................................................................ 74

2-11-6-  آمارهای LinkedIn............................................................................... 74

2-11-7-  آمارهای اینستاگرام.................................................................................. 75

2-11-8-  آمارهای یوتیوب...................................................................................... 75

2-11-9- آمارهای Pinterest................................................................................ 76

2-12- مدل ارتباط بازاریابی سنتی و اینترنتی مدل هفت آی:...................................... 76

2-12-1- مزایای بازاریابی اینترنتی............................................................................ 77

2-13-نتيجه گيري..................................................................................................... 79

2-14- مدل تبلیغات تعاملی IAM:............................................................................ 79

2-14-1- مدل تساوی ساختاری تبلیغات تعاملی:........................................................ 81

2-15- مطالعات پیشین:............................................................................................. 82

2-16-جمع بندی:..................................................................................................... 87

2-17-شهرک های صنعتی استان آذرباجان غربی:..................................................... 88

2-18-خلاصه تاریخچه شرکت................................................................................ 89

 

 

 

فصل سوم

روش اجرای پژوهش

3-1- مقدمه:............................................................................................................. 93

3-2- روش تحقیق:................................................................................................... 93

3-3- جامعه ی آماری:.............................................................................................. 94

3-4- حجم نمونه:..................................................................................................... 94

3-4-1- روش نمونه گیری:....................................................................................... 95

3-4-2- روش جمع آوری اطلاعات:........................................................................ 95

3-4-3- سنجش روایی و پایایی:............................................................................... 95

فصل چهارم

تجزیه و تحلیل داده ها

4-1-مقدمه:.............................................................................................................. 98

4-2-آمار توصیفی،بررسی ویژگی های عمومی حجم نمونه:..................................... 98

4-2-1-توزیع  فراوانی نمونه آماری پژوهش برحسب جنسیت:.................................. 98

4-2-2-توزیع  فراوانی نمونه آماری برحسب سن :.................................................... 99

4-2-3-توزیع فراوانی نمونه آماری برحسب تحصیلات........................................... 100

4-3-آزمون فرضیه ها با استفاده از آمار استنباطی:................................................... 108

4-3-1-آزمون نرمال بودن داده ها:......................................................................... 108

4-3-2-بررسی فرضیه اول:..................................................................................... 109

4-3-3-بررسی فرضیه دوم:..................................................................................... 110

4-3-4-بررسی فرضیه سوم:.................................................................................... 111

4-3-5-بررسی فرضیه چهارم:................................................................................. 113

 

 

فصل پنجم

نتيجه گيري و پيشنهادها

5-1- مقدمه:   ........................................................................................................ 115

5-2- یافته های توصیفی:......................................................................................... 115

5-3- یافته های استنباطی:........................................................................................ 115

5-3-1-   بررسی فرضیه  اول:................................................................................. 115

5-3- 2 -بررسی فرضیه دوم:................................................................................... 116

5-3- 3 -بررسی فرضیه سوم:.................................................................................. 116

5-3-4 -بررسی فرضیه چهارم:................................................................................ 117

5-4- نتیجه گیری:................................................................................................... 117

5- 5-محدودیت های تحقیق:.................................................................................. 118

5-6  -پیشنهادهای کاربردی  :................................................................................. 119

5-7- پیشنهادهایی برای پژوهش های آتی:.............................................................. 120

ضمیمه آماری

 

جنسیت.................................................................................................................... 121

سن.......................................................................................................................... 121

تحصیلات............................................................................................................... 122

موفقیت دربازاریابیStatistics.............................................................................. 122

Statistics............................................................................................................ 124

منابع و مآخذ............................................................................................................ 134

فهرست جدول و نمودار

جدول4-1:توزیع فراوانی نمونه آماری پژوهش برحسب جنسیت................................ 98

نمودار4-1:توزیع فراوانی جنسیت نمونه آماری پژوهش............................................. 99

جدول4-2:توزیع فراوانی نمونه آماری پژوهش برحسب سن...................................... 99

نمودار4-2:توزیع نمونه آماری پژوهش برحسب سن................................................ 100

جدول4-3:توزیع فراوانی نمونه آماری پژوهش برحسب میزان تحصیلات................. 100

نمودار4-3:توزیع فراوانی نمونه آماری تحقیق برحسب میزان تحصیلات.................. 101

جدول 4-5-ميانگين امتياز شاخص تبلیغات درصفحات وب..................................... 101

جدول 4-6-ميانگين امتياز شاخص موفقیت بازاریابی............................................... 104

جدول4-7:آزمون نرمال بودن توزیع داده های شاخص های تبلیغات در وب و موفقیت بازاریابی................. 106

جدول4-  8 :نتایج آزمون رگرسیون برای انیمیشن های تبلیغاتی موفقیت بازاریابی............ 109

جدول4-9 :نتایج آزمون رگرسیون برای جذابیتهای تصویر تبلیغاتی –موفقیت دربازاریابی.... 110

جدول4-10:نتایج آزمون رگرسیون برای جذابیت شعارهای تبلیغاتی –موفقیت دربازاریابی... 111

جدول4- 11  :نتایج آزمون رگرسیون برای اعتماد به تبلیغات موفقیت دربازاریابی............ 112

 

 

سایر محصولات مشابه :
گذرگاه امن زرین پال

 

سایت های مفید