پایان نامه بررسی تبلیغات در صفحات وب وتاثیر آن بر موفقیت شرکتهای تولیدی
قابل ویرایش.142صفحه.منابع دارد
مقدمه................................................................................................................ 1
1-2- بیان مسأله........................................................................................................... 3
1-3- ضرورت و اهمیت موضوع................................................................................. 7
1-4- اهداف کلی و جزئی.......................................................................................... 8
1-5- سؤالات............................................................................................................. 9
1-6- فرضیات............................................................................................................. 9
1-7- تعاریف مفهومی و عملیاتی............................................................................... 10
1-8- تعاریف عملیاتی............................................................................................... 11
فصل دوم
مروری بر ادبیات پژوهش و پیشینه پژوهش
2-1- مقدمه.............................................................................................................. 14
2-2- بخش اول: ارتباطات مجازی............................................................................ 15
2-2-1-اینترنت و تاریخچه آن:................................................................................. 15
2-2-2- تاریخچه اینترنت در ایران............................................................................ 17
2-2-3 -فضای مجازی.............................................................................................. 18
2-2-3-1- مرکزي بودن و غير مرکزي بودن همزمان:............................................... 20
2-2-3-2- خصوصي بودن و عمومي بودن همزمان:.................................................. 20
2-2-3-3- ثابت بودن و متغير بودن ساختارها و محتوا:.............................................. 21
2-2-3-4- در مكان خاص بودن و فرا مكان بودن:.................................................... 21
2-2-3-5- فرا متن بودن:.......................................................................................... 21
2-3 -رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی:...................................................... 22
2-3-1-شبکههای اجتماعی عمومی:......................................................................... 24
2-3-2 -شبکههای اجتماعی فیلم و موسیقی:............................................................ 25
2-3-3 - شبکههای اجتماعی موبایل:........................................................................ 25
2-3-4- شبکههای اجتماعی علاقهمندان تخصصی و هابی ........................................ 26
2-3- 5-شبکههای اجتماعی کسبوکار:.................................................................. 26
2-3-6- ویژگی های شبکه های اجتماعی:................................................................ 27
2-3-7- شبکه های اجتماعی و تبلیغات:.................................................................... 30
2-3-8- خصوصيات شبكه هاي اجتماعي براي انتشار پيام تبليغاتي:............................ 33
2-3- 8-1- محیطی غنی برای محتوا:........................................................................ 33
2-3-8- 2- سیستم های مشهوری که رفتارهای منفی را کنترل می کند:..................... 34
2-3-8-3- شبکه های اجتماعی ارزش آفرینی می کنند:........................................... 34
2-3-8- 4-بهبود مدیریت روابط مشتری:................................................................... 34
2-3-8- 5- مدیریت پروژه ی مؤثر را امکان پذیر می کند:........................................ 35
2-3-8-6- انتقال به پارادایم مدیریت دانش:........................................................... 35
2-3-8-7- بهبود ارتباطات و همکاری:..................................................................... 36
2-3-8-8- شبکه ی اجتماعی سرمایه ی اجتماعی را بهبود می بخشد:........................ 36
2-3-8- 9-فرصت های انگیزشی و یادگیری:............................................................ 36
2-4- تعریف بازاریابی:............................................................................................. 37
2-4- 1-اهمیت فناوری در بازاریابی:........................................................................ 37
2-5- تعریف تبلیغات:............................................................................................... 42
2-5-1- انواع تبلیغات: ............................................................................................ 43
2-5-2- برآیند تبلیغات:............................................................................................ 44
2-5-3- تبلیغات اینترنتی و مخاطبان آن:.................................................................... 45
2-6- تبلیغات تجاری و انواع آن............................................................................... 47
2-6-1- تبلیغات خیابانی:.......................................................................................... 47
2-6-2- تبلیغات تلویزیونی:....................................................................................... 48
2-6-3- تبلیغات اینترنتی :......................................................................................... 48
2-6-4- ادوار تاریخی تبلیغات تجاری:..................................................................... 48
2-6-5- اهداف تبلیغات تجاری:............................................................................... 50
2-7- گونه شناسی تبلیغات تجاری:........................................................................... 51
2-7-1 -انواع تبلیغ تجاری بر حسب نوع رسانه:......................................................... 51
2-7- 2- انواع تبلیغ تجاری بر حسب هدف:.............................................................. 51
2-7- 3- انواع تبلیغ تجاری بر حسب نوع ارائه:......................................................... 52
2-7- 4-انواع تبلیغ تجاری بر حسب نوع هزینه:......................................................... 53
2-7- 5-انواع تبلیغ تجاری برحسب تقسیمات جغرافیایی:........................................... 53
2-8- بازاریابی اینترنتی:............................................................................................. 53
2-8-1- بازاریابی در شبکه های اجتماعی:................................................................ 56
2-8-2- صفحات اجتماعی وب و انتشار پیام تبلیغاتی:................................................ 59
2-9- کاستی ها و تهدیدهای شبکه های اجتماعی:..................................................... 62
2-9-1- فقدان حریم خصوصی و ریسك های مرتبط با ایمنی:................................. 62
2-9-2- امنیت اجتماعی و شبکه:.............................................................................. 63
2-9-3- موضوعات حقوقی و قانونی:....................................................................... 63
2-9-4- کیفیت اطلاعات مشکوک:........................................................................ 64
2-9-5- مدیریت زمان فردی و حرفه ای:................................................................. 64
2-9-6- رفتارهای مشارکت حاکمیتی:..................................................................... 65
2-9-7- موانع فرهنگی:............................................................................................ 65
2-9- 8- دلایل عمومی سازمان ها برای رد کردن شبکه های اجتماعی:..................... 66
2-10- محبوب ترین شبکه های اجتماعی جهان:....................................................... 66
2-11- مهم ترین آمار شبکه های اجتماعی در سال 2014:........................................ 67
2-11- 1-آمارهای سازمانی................................................................................ 70
2-11-2- آمارهای موبایلی:...................................................................................... 71
2-11-3- آمارهای فیسبوکی.................................................................................. 72
2-11-4- آمارهای توییتری....................................................................................... 73
2-11-5- آمارهای Google+................................................................................ 74
2-11-6- آمارهای LinkedIn............................................................................... 74
2-11-7- آمارهای اینستاگرام.................................................................................. 75
2-11-8- آمارهای یوتیوب...................................................................................... 75
2-11-9- آمارهای Pinterest................................................................................ 76
2-12- مدل ارتباط بازاریابی سنتی و اینترنتی مدل هفت آی:...................................... 76
2-12-1- مزایای بازاریابی اینترنتی............................................................................ 77
2-13-نتيجه گيري..................................................................................................... 79
2-14- مدل تبلیغات تعاملی IAM:............................................................................ 79
2-14-1- مدل تساوی ساختاری تبلیغات تعاملی:........................................................ 81
2-15- مطالعات پیشین:............................................................................................. 82
2-16-جمع بندی:..................................................................................................... 87
2-17-شهرک های صنعتی استان آذرباجان غربی:..................................................... 88
2-18-خلاصه تاریخچه شرکت................................................................................ 89
فصل سوم
روش اجرای پژوهش
3-1- مقدمه:............................................................................................................. 93
3-2- روش تحقیق:................................................................................................... 93
3-3- جامعه ی آماری:.............................................................................................. 94
3-4- حجم نمونه:..................................................................................................... 94
3-4-1- روش نمونه گیری:....................................................................................... 95
3-4-2- روش جمع آوری اطلاعات:........................................................................ 95
3-4-3- سنجش روایی و پایایی:............................................................................... 95
فصل چهارم
تجزیه و تحلیل داده ها
4-1-مقدمه:.............................................................................................................. 98
4-2-آمار توصیفی،بررسی ویژگی های عمومی حجم نمونه:..................................... 98
4-2-1-توزیع فراوانی نمونه آماری پژوهش برحسب جنسیت:.................................. 98
4-2-2-توزیع فراوانی نمونه آماری برحسب سن :.................................................... 99
4-2-3-توزیع فراوانی نمونه آماری برحسب تحصیلات........................................... 100
4-3-آزمون فرضیه ها با استفاده از آمار استنباطی:................................................... 108
4-3-1-آزمون نرمال بودن داده ها:......................................................................... 108
4-3-2-بررسی فرضیه اول:..................................................................................... 109
4-3-3-بررسی فرضیه دوم:..................................................................................... 110
4-3-4-بررسی فرضیه سوم:.................................................................................... 111
4-3-5-بررسی فرضیه چهارم:................................................................................. 113
فصل پنجم
نتيجه گيري و پيشنهادها
5-1- مقدمه: ........................................................................................................ 115
5-2- یافته های توصیفی:......................................................................................... 115
5-3- یافته های استنباطی:........................................................................................ 115
5-3-1- بررسی فرضیه اول:................................................................................. 115
5-3- 2 -بررسی فرضیه دوم:................................................................................... 116
5-3- 3 -بررسی فرضیه سوم:.................................................................................. 116
5-3-4 -بررسی فرضیه چهارم:................................................................................ 117
5-4- نتیجه گیری:................................................................................................... 117
5- 5-محدودیت های تحقیق:.................................................................................. 118
5-6 -پیشنهادهای کاربردی :................................................................................. 119
5-7- پیشنهادهایی برای پژوهش های آتی:.............................................................. 120
ضمیمه آماری
جنسیت.................................................................................................................... 121
سن.......................................................................................................................... 121
تحصیلات............................................................................................................... 122
موفقیت دربازاریابیStatistics.............................................................................. 122
Statistics............................................................................................................ 124
منابع و مآخذ............................................................................................................ 134
فهرست جدول و نمودار
جدول4-1:توزیع فراوانی نمونه آماری پژوهش برحسب جنسیت................................ 98
نمودار4-1:توزیع فراوانی جنسیت نمونه آماری پژوهش............................................. 99
جدول4-2:توزیع فراوانی نمونه آماری پژوهش برحسب سن...................................... 99
نمودار4-2:توزیع نمونه آماری پژوهش برحسب سن................................................ 100
جدول4-3:توزیع فراوانی نمونه آماری پژوهش برحسب میزان تحصیلات................. 100
نمودار4-3:توزیع فراوانی نمونه آماری تحقیق برحسب میزان تحصیلات.................. 101
جدول 4-5-ميانگين امتياز شاخص تبلیغات درصفحات وب..................................... 101
جدول 4-6-ميانگين امتياز شاخص موفقیت بازاریابی............................................... 104
جدول4-7:آزمون نرمال بودن توزیع داده های شاخص های تبلیغات در وب و موفقیت بازاریابی................. 106
جدول4- 8 :نتایج آزمون رگرسیون برای انیمیشن های تبلیغاتی –موفقیت بازاریابی............ 109
جدول4-9 :نتایج آزمون رگرسیون برای جذابیتهای تصویر تبلیغاتی –موفقیت دربازاریابی.... 110
جدول4-10:نتایج آزمون رگرسیون برای جذابیت شعارهای تبلیغاتی –موفقیت دربازاریابی... 111
جدول4- 11 :نتایج آزمون رگرسیون برای اعتماد به تبلیغات – موفقیت دربازاریابی............ 112