پروپوزال بررسی رابطه مدارس پولي ورايگان با پيشرفت تحصيلي مطالعه موردي مدارس منطقه 1اروميه
قابل ویرایش. پروپوزال 20صفحه
دارای قسمتهای مورد نیاز یک پروپوزال
منابع:
آقازاده محرم ،نگاهي به شاخص هاي مدرسه استاندارد، 1383،مجله رشد مديريت مدرسه، سال دوم
شماره 9
-امين زاده ،انوشه وسرمد ،زهره ،رابطه پيشرفت تحصيلي با فعاليتهاي بعد از مدرسه،1383، مجله
روانشناسی ، شماره 31.
-برخوردارپور ،زهرا وسرمد ،زهره،الگوهاي تفكر ،پايه تحصيلي ونوع مدرسه،1391، مجله روانشاسي وعلوم تامين تربيتي، شماره 20.
-عطاران، محمد ( 1381 ). جهانی شدن، فناوری اطلاعات و تعلیم و تربیت. تهران: آفتاب مهر
-بهرامی ،فاطمه ورضوان ،شیوا ،(1385).بررسی رابطه بین انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر وپسر دوره متوسطه شهر اصفهان با ویژگیهای آموزشگاهی آنان، مجله پژوهشهای تربیتی وروانشناختی ،دانشکده علوم تربیتی وروانشانسی دانشگاه اصفهان ،سال دوم ،شماره2 ،شماره پیاپی 6 ،ص 61-72.
-خداپناهي محمدكريم وفروزان مجيد رضا،بررسي رابطه تحقق شرح وظايف مديران مدارس بر
پيشرفت تحصيلي دانش آموزان، 1378،مجله روانشناسي 11،سال سوم،شماره3.
-جوربنيان ،محمد،مقايسه نظراتاولياي دانش آموزان در زمينه عملكرد مدارس راهنمايي استان
مازندران ، 1382، پايان نامه دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن.
-سیف ،علی اکبر،روانشناسی پرورشی،1391، انتشارات آگاه.
-رحیمی ،عبدالکریم،نماینده استعدادهای درخشان استان فارس. http://shakerali.blogfa.com
-رستگار ،داوود ، به نقل از داسك ،نقش مدارس غير دولتي در نظام آموزشي وپرورشي كشور،
مجله پژوهشي مدارس كارآمد،شماره هفتم ،سال تحصيلي 88-87.
-روئینی ثانی ،فرزانه ،طالع پسند ،سیاوش وجمشیدی ،لاله ،(1393).نقش تعدیل کننده اندازه مدرسه در رابطه فرهنگ مدرسه با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ،نشریه پژوهش های آموزش ویادگیری (دانشور رفتار)،دو فصلنامه علمی –پژوهشی دانشگاه شاهد ،شماره7.
-زین آبادی ،حسن رضا و رضائی ،مراد علی ،(1391). سلامت سازمانی مدرسه وپیشرفت تحصیلی :تدوین آزمون واصلاح یک الگوی علی ،نشریه اندیشه های تربیتی ، دانشکده علوم تربیتی وروان شناسی ،ص 90-65.
-صمدپور ،فريده ،بررسي نظرات والدين دانش آموزان دبيرستانهاي دخترانه غير انتفاعي ودولتي
منطقه 3آموزش وپرورش تهران نسبت به وضعيت آموزشي ،1376،شوراي تحقيقات سازمان
آموزش وپرورش تهران.
-كارشكی،حسين،خرازی ،سيدعلينقی و قاضی طباطبائی ،سيدمحمود،1380،بررسي رابطه ای
ادراكات محيطی مدرسه ای واهداف پيشرفت، مجله مطالعات تربيتي وروان شناسی.
-منصوری ،صابر(1387)مقایسه تاثیر مدارس هوشمند و عادی بر مهارتهای تفکر انتقادی و انگیزش پیشرفت دانش آموزان مقطع سوم دبیرستان،پایان نامه کارشناسی ارشد تکنولوژی دانشگاه علامه طباطبایی
-Belderian,yoani(2006)disinact education trend integrating new technologe to foster student interaction and collaboration, distance education.vol 27,no 2 pp139-153.
-Clark,R.F(2000) reconsidrring reaserch from media ,review of education reaserch,53,445-458
-Foong me,chan(2002)developing information literacy in the malasyan smart school: resource base learning as a tool to prepare today’s student for tomorrow society. International association of school leadership
-Kulhk,j.A(2003)effect of using instruction technologe in elementary and secondary school:what controlled evalution study say.arlington:sir internated.
-Sulivan,forest(2005) Benchmarking of the Smart School Integrated Solution, Ministry of Education, Malaysia
- Tek-ong,eng(2008) the effect of smart schooling on student attitude toward science,erusia journal of mathematic science&educational techonloge,2009,5(1),35-45
-Wighting, MERVYN J.(2006) Effects of Computer Use on High School Students’Sense of Community, The Journal of Educational Research