تمامی دسته بندی ها

  • تمامی دسته بندی ها
  • پاورپوینت
  • مالی
  • امور عمومی
  • آموزشی
  • بازرگانی
  • دولتی
  • کارهای کلاسی
  • امورعمومی
  • پیشینه های پژوهش
  • پرسش نامه ها
  • پرسشنامه ها
  • پرسش نامه
  • مقاله ها
  • مقاله
  • دروس معماری
  • کارآفرینی
  • قابل ویرایش
  • کارکلاسی

مقاله بررسی رابطه مدیریت دانش وتوانمندسازی افراد

rating
قیمت: 9,000 تومان

قابل ویرایش.20صفحه.مقاله پژوهشی .منبع وآمار تحلیلی دارد.

منابع:

-اقدسی ،سمانه ونوروززاده ،رضا ،1392،عوامل موثربر توانمندسازی منابع انسانی ،دوفصلنامه مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع  امام حسین ، سال پنجم ،شماره 1،ص 197-222.

-بینش ،مسعود، 1390،ارزش آفرینی مهمترین وجه مشتری مداری،ماهنامه صنعت خودرو ، امور آموزش ومنابع انسانی ساپکو،1388.www.sanatkhodro.com                                     

-روز دار،نگین(1382).بررسی مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد مدیران گروه بهمن در شهر تهران در سال 1381،پایان نامه کارشناسی ارشد،دانشگاه آزاد اسلامی،واحد علوم تحقیقات.

-شاهقلیان،کیوان(1385).طراحی الگوی ارزیابی سطح مدیریت دانش در سازمان های صنعتی ایران (مورد صنعت:خودرو)، پایان نامه کارشناسی ارشد،دانشگاه آزاد اسلامی،واحد علوم و تحقیقات.

-صنوبر،ناصر (1382).بررسی کارآیی نظام 3 مرحله تصمیم سازی و اجرا و کنترل طرح های عمرانی در دستگاه های اجرایی استان آذر بایجان شرقی،طرح پژوهشی،سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذر بایجان شرقی.

-عسگری،ناصر(1384).بررسی رابطه عوامل سازمانی (ساختار،فرهنگ و تکنولوژی)وزارت کار و امور اجتماعی با استراتژی مدیریت دانش،پایان نامه کارشناسی ارشد،دانشگاه تهران.

-علیزاده ثانی،حسن،عرب، محبوبه،1384،کسب مزیت رقابتی پایدار ازطریق منابع انسانی،ارایه شده درششمین کنفرانس بین المللی مدیران کیفیت.                                   www.ensani.ir

-قره چورلو،كاوه (1389).بررسي تاثير فعاليت هاي مديريت دانش بر عملكرد غير مالي سازمان ها،مطالعه موردي شركت برق منطقه اي و شركت آب منطقه اي استان آ.ش،پايان نامه كارشناسي ارشد،دانشگاه الغدير.

-لاهیجانیان،اکرم الملوک (1384).مطالعه مدیریت دانش در نظام آموزش عالی و ارائه مدل مناسب،پایان نامه کارشناسی ارشد،دانشگاه آزاد اسلامی،واحد علوم تحقیقات

-لیپاک ،دیوید،اسمیت ؛کن وسوزا،1386،ارزش آفرینی وکسب ارزش،ترجمه گروه مترجمان میثاق پژوهشگاه علوم انسانی ومطا لعات فرهنگی ،شماره23.www.misaq modiran.com        

-مارکوآرت، مایکل،1385، ایجادسازمان یادگیرنده، ترجمه زالی، محمدرضا، انتشارات دانشگاه تهران.

-مسگر مقدم،علیرضا،1390،مدیریت ارزش مشتری،ماهنامه یار باران.www.kicc.com             

-میرزاپور،مهدی(1388).بررسی رابطه مدیریت دانش و عملکرد سازمان ها:شواهدی از شرکت های بین المللی شده ایرانی،یایان نامه کارشناسی ارشد،دانشگاه تبریز

-نوروزیان ،میثم، دانش مدیریت دانش،1385،مجله تدبیر ،شماره 176.

-نایب زاده، شهناز،1390،ارزش از نگاه مشتری،ماهنامه تدبیر ،سال هفدهم،شماره147.ص 16-12.

-وتن ،دیوید ای وکمرون ،کیم ،ترجمه اورعی یزدانی ،1381، تواناسازی وتفویض اختیار ، تهران انتشارات موسسه تحقیقات وآموزش مدیریت.

-ونوس ،داور، 1386،مدیریت بازاریابی،انتشارات پارسه.

-Armstrong anona and foly Patrick. (2003) , “Fundation for a learning organization:  Organizational learning Mechanisms  ”. http//: www. emeraldinsight .com/0959-6474.htm.

-Born.l.Molleman  E (1996) Empowerment and rewards: a case study Empowerment in organizations: An International Journal .Vol 4 No 3:30-33

-Bose, RK.(2004),nowledge management metrics, Journalleadership organization , 9: 225-238.

-Conger Jay. A, Rabindra. N. Kanungo(1988). The Empowerment Process: Integrating Theory andPractice. Academy of Management Review. Vol. 13, No. 3,471-482.

- Cutler, Philip, Armstrong, Gary.( 1385), “Principles of Marketing”. Translationforozandeh.B, learned publications.

-Danity, P. H. & Anderson, M. (1996). The Capable Executive; Effective Performance in Management. McMillan Business, London, P57.

-Darrol, j.Staley,DBA.(2005), “The Impact of Empowered Employees on Corporate Value.Pepperdin University.Volume 8 Issue 1.www.pepperdine.edu.

 

-Fox,john.(1998). Employee Empowerment an Apprenticeship Model. http://members:tripod.com/j-fox/thesis.htm

-Harris ,s .and Wheeler ,c .(2005), “Entrepreneurs relationships for internationalization :functions , origins and strategies” ,International Business Review, Vol.14 .No.2,pp.187-207.

-Hong Jon-Chao.(1999), Knowledge management in the learning organization. The Leadership and Organization DevelopmentJournal; 20(4): 207-215.

-Hovland, Ingie.(2003), Knowledge Management and Organisational Learning,An International Development PerspectiveOverseas Development Institute. 2003.

-Lopez, Sanchez.Jose, A ngel. ( 2009),Organisational learning and value Creation  in business markets”. University of the empress extremadura, Badajoz, Spain .          

-Leitch, Claire .Harrison, Richard .Burgoyne, john . chrise, Blanter .(2011), learning organizations : the measurement of company performance Europen Industrial Training ,Vol 20 ISS :1 pp:31-44.

-Mullins, L. (1999). The Relation Between Leadership Styles & Empowerment on Job Satisfactionof Nurses, Nruse Adm.

 

-Moye, M. J., Henkin, A. B. & Egley, R. J. (2005). Teacher Principal Relationships Exploring Linkages Between Empowerment and Interpersonal Trust. Journal of Educational Administration. Vol, 3. No, 3. PP260-277.

-Nonaka & Takeuchi."The Knowledge Creating Company"Oxford university press,1995.

-Porter,Michael E.( 1985), “Strategy:Compititive Advantage”,Harvard Business Review.

-Thomas Kenneth, W. & Velthouse, Betty. A.(1990). Cognitive Elements of Empowerment:  An Interpretive Model of Intrinsic Task Motivation, Academy of Management Review. Vol. 15, No. 4-666-681. Rga.

-Ulaga,W.and Eggert,A.(2005), “Relationship value in business markets” Journal of Business to Business marketing  Vol.12,no1,pp73-92.

 

سایر محصولات مشابه :
موجود
مقاله مدلسازی اقتصادسنجی تاثیر تحريمها بر بازار ارز مقاله مدلسازی اقتصادسنجی تاثیر تحريمها بر بازار ارز
موجود
مقاله محاسبات ابری سیار مقاله محاسبات ابری سیار
موجود

بسته مقاله خلاقیت

0 5000 تومان
rating
بسته مقاله خلاقیت بسته مقاله خلاقیت
گذرگاه امن زرین پال

 

سایت های مفید