مقاله بررسی رابطه مدیریت دانش وتوانمندسازی افراد
قابل ویرایش.20صفحه.مقاله پژوهشی .منبع وآمار تحلیلی دارد.
منابع:
-اقدسی ،سمانه ونوروززاده ،رضا ،1392،عوامل موثربر توانمندسازی منابع انسانی ،دوفصلنامه مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین ، سال پنجم ،شماره 1،ص 197-222.
-بینش ،مسعود، 1390،ارزش آفرینی مهمترین وجه مشتری مداری،ماهنامه صنعت خودرو ، امور آموزش ومنابع انسانی ساپکو،1388.www.sanatkhodro.com
-روز دار،نگین(1382).بررسی مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد مدیران گروه بهمن در شهر تهران در سال 1381،پایان نامه کارشناسی ارشد،دانشگاه آزاد اسلامی،واحد علوم تحقیقات.
-شاهقلیان،کیوان(1385).طراحی الگوی ارزیابی سطح مدیریت دانش در سازمان های صنعتی ایران (مورد صنعت:خودرو)، پایان نامه کارشناسی ارشد،دانشگاه آزاد اسلامی،واحد علوم و تحقیقات.
-صنوبر،ناصر (1382).بررسی کارآیی نظام 3 مرحله تصمیم سازی و اجرا و کنترل طرح های عمرانی در دستگاه های اجرایی استان آذر بایجان شرقی،طرح پژوهشی،سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذر بایجان شرقی.
-عسگری،ناصر(1384).بررسی رابطه عوامل سازمانی (ساختار،فرهنگ و تکنولوژی)وزارت کار و امور اجتماعی با استراتژی مدیریت دانش،پایان نامه کارشناسی ارشد،دانشگاه تهران.
-علیزاده ثانی،حسن،عرب، محبوبه،1384،کسب مزیت رقابتی پایدار ازطریق منابع انسانی،ارایه شده درششمین کنفرانس بین المللی مدیران کیفیت. www.ensani.ir
-قره چورلو،كاوه (1389).بررسي تاثير فعاليت هاي مديريت دانش بر عملكرد غير مالي سازمان ها،مطالعه موردي شركت برق منطقه اي و شركت آب منطقه اي استان آ.ش،پايان نامه كارشناسي ارشد،دانشگاه الغدير.
-لاهیجانیان،اکرم الملوک (1384).مطالعه مدیریت دانش در نظام آموزش عالی و ارائه مدل مناسب،پایان نامه کارشناسی ارشد،دانشگاه آزاد اسلامی،واحد علوم تحقیقات
-لیپاک ،دیوید،اسمیت ؛کن وسوزا،1386،ارزش آفرینی وکسب ارزش،ترجمه گروه مترجمان میثاق پژوهشگاه علوم انسانی ومطا لعات فرهنگی ،شماره23.www.misaq modiran.com
-مارکوآرت، مایکل،1385، ایجادسازمان یادگیرنده، ترجمه زالی، محمدرضا، انتشارات دانشگاه تهران.
-مسگر مقدم،علیرضا،1390،مدیریت ارزش مشتری،ماهنامه یار باران.www.kicc.com
-میرزاپور،مهدی(1388).بررسی رابطه مدیریت دانش و عملکرد سازمان ها:شواهدی از شرکت های بین المللی شده ایرانی،یایان نامه کارشناسی ارشد،دانشگاه تبریز
-نوروزیان ،میثم، دانش مدیریت دانش،1385،مجله تدبیر ،شماره 176.
-نایب زاده، شهناز،1390،ارزش از نگاه مشتری،ماهنامه تدبیر ،سال هفدهم،شماره147.ص 16-12.
-وتن ،دیوید ای وکمرون ،کیم ،ترجمه اورعی یزدانی ،1381، تواناسازی وتفویض اختیار ، تهران انتشارات موسسه تحقیقات وآموزش مدیریت.
-ونوس ،داور، 1386،مدیریت بازاریابی،انتشارات پارسه.
-Armstrong anona and foly Patrick. (2003) , “Fundation for a learning organization: Organizational learning Mechanisms ”. http//: www. emeraldinsight .com/0959-6474.htm.
-Born.l.Molleman E (1996) Empowerment and rewards: a case study Empowerment in organizations: An International Journal .Vol 4 No 3:30-33
-Bose, RK.(2004), “nowledge management metrics”, Journalleadership organization , 9: 225-238.
-Conger Jay. A, Rabindra. N. Kanungo(1988). The Empowerment Process: Integrating Theory andPractice. Academy of Management Review. Vol. 13, No. 3,471-482.
- Cutler, Philip, Armstrong, Gary.( 1385), “Principles of Marketing”. Translationforozandeh.B, learned publications.
-Danity, P. H. & Anderson, M. (1996). The Capable Executive; Effective Performance in Management. McMillan Business, London, P57.
-Darrol, j.Staley,DBA.(2005), “The Impact of Empowered Employees on Corporate Value.Pepperdin University.Volume 8 Issue 1.www.pepperdine.edu.
-Fox,john.(1998). Employee Empowerment an Apprenticeship Model. http://members:tripod.com/j-fox/thesis.htm
-Harris ,s .and Wheeler ,c .(2005), “Entrepreneurs relationships for internationalization :functions , origins and strategies” ,International Business Review, Vol.14 .No.2,pp.187-207.
-Hong Jon-Chao.(1999), “Knowledge management in the learning organization” . The Leadership and Organization DevelopmentJournal; 20(4): 207-215.
-Hovland, Ingie.(2003), “Knowledge Management and Organisational Learning”,An International Development PerspectiveOverseas Development Institute. 2003.
-Lopez, Sanchez.Jose, A ngel. ( 2009), “Organisational learning and value Creation in business markets”. University of the empress extremadura, Badajoz, Spain .
-Leitch, Claire .Harrison, Richard .Burgoyne, john . chrise, Blanter .(2011), “ learning organizations : the measurement of company performance Europen Industrial Training” ,Vol 20 ISS :1 pp:31-44.
-Mullins, L. (1999). The Relation Between Leadership Styles & Empowerment on Job Satisfactionof Nurses, Nruse Adm.
-Moye, M. J., Henkin, A. B. & Egley, R. J. (2005). Teacher Principal Relationships Exploring Linkages Between Empowerment and Interpersonal Trust. Journal of Educational Administration. Vol, 3. No, 3. PP260-277.
-Nonaka & Takeuchi."The Knowledge Creating Company"Oxford university press,1995.
-Porter,Michael E.( 1985), “Strategy:Compititive Advantage”,Harvard Business Review.
-Thomas Kenneth, W. & Velthouse, Betty. A.(1990). Cognitive Elements of Empowerment: An Interpretive Model of Intrinsic Task Motivation, Academy of Management Review. Vol. 15, No. 4-666-681. Rga.
-Ulaga,W.and Eggert,A.(2005), “Relationship value in business markets” Journal of Business to Business marketing Vol.12,no1,pp73-92.