مقاله اندازه گیری رضایت مندی مشتری
قیمت: 12,000 تومان
قابل ویرایش.مقاله توصیفی. منابع دارد. 19صفحه
منابع:
1. Anderson, E.W, C. Fornell and D.R. Lehmann – (1994) Customer
satisfaction, market share, and profitability: Finding
Form Sweden, The Journal of Marketing Vol. 58 – pp. 53 –66.
2. Kisang Ryua, Heesup Hanb, Tae-Hee Kim (2008) –The relationships
among overall quick-casual restaurant image,
perceived value, customer satisfaction, and behavioral intentions,
International Journal of Hospitality Management, Vol.
27 – pp. 459-469.
3. اسماعیل محمدی، 1382 ، مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، انتشارات
خدمات فرهنگی رسا
4. كاوسي، سيد محمدرضا سقائي، عباس ، 1384 ، روش هاي اندازه گيري رضايت مشتري