تمامی دسته بندی ها

  • تمامی دسته بندی ها
  • پاورپوینت
  • مالی
  • امور عمومی
  • آموزشی
  • بازرگانی
  • دولتی
  • کارهای کلاسی
  • امورعمومی
  • پیشینه های پژوهش
  • پرسش نامه ها
  • پرسشنامه ها
  • پرسش نامه
  • مقاله ها
  • مقاله
  • دروس معماری
  • کارآفرینی
  • قابل ویرایش
  • کارکلاسی

پیشنه تأثیر گرایشات ارزشی و استراتژیک بر رشد کسب و کار های خانوادگی در صنعت پوشاك ورزشی

rating
قیمت: 8,000 تومان

منابع: 

آذر، عادل، و مؤمنی، منصور. (1384). آمار و کاربرد آن در مدیریت. جلد دوم چاپ سیزدهم. تهران: سمت. 

ایران نژاد پاریزي، مهدي. (1382). روش تحقیق در علوم اجتماعی. تهران: انتشارات مدیران. 

ایراندوست، عبداﷲ. (1390). عوامل کلیدي اثرگذار بر موفقیت کسب وکارهاي خانوادگی اولویت بندي با روش تحلیل شبکه اي، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارافرینی، دانشگاه علامه طباطبایی. 

ایرانمنش، علی، رخشان، شراره و رضا ایرانمنش. (1391). بررسی رابطه بین بازرگرایی، گرایش به یادگیري و نوآوري با عملکرد بازار شرکت هاي تولیدي کوچک و متوسط استان اصفهان. اولین همایش منطقه اي پژوهشها و راهکارهاي نوین در حسابداري و مدیریت. 

بازرگان، عباس، سرمد، زهره، و حجازي، الهه. (1382).  روشهاي تحقیق در علوم رفتاري. تهران: نشر آگه.

بست، جان. (1374). روشهاي تحقیق در علوم تربیتی و علوم رفتاري. (مترجمان حسن پاشا شریفی و نرگس طالقانی). تهران: انتشارات رشد. 

بطحایی، عطیه. (1385). بررسی اثرات سرمایههاي فکري بر عملکرد سازمانی شرکتهاي تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازي صنایع و معادن. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهیدبهشتی. 

حافظ نیا، محمد رضا. (1387). مقدمهاي به روش تحقیق در علوم انسانی. تهران: سمت، چاپ چهاردهم.

حبیب زاده، علی. (1392). شناسایی عوامل اثرگذار بازریابی نوآورانه بر عملکرد فروش شرکت هاي کوچک و متوسط فعال در صنعت پوشاك شهر تهران. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینی، دانشگاه تهران. 

حسن زاده، رمضان. (1383). روشهاي تحقیق در علوم رفتاري. تهران: نشر سالاوان، چاپ سوم. 

خاکپور مقدم، مجید. (1390). نقش اقدام هاي رهبري در عملکرد اقتصادي کسب و کار هاي خانوادگی، پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینی، دانشگاه تهران. 

خاکی، غلامرضا. (1378). روش تحقیق با رویکردي به پایان نامه نویسی. تهران: مرکز تحقیقات علمی کشور. 

داوري، علی. رضا زاده، آرش. (1392). مدلسازي معادلات ساختاري با نرم افزار smartpls، انتشارات جهاد دانشگاهی. 

دلاور، علی. (1380). مبانی نظري و عملی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی. تهران: انتشارات رشد. 

رحیم نیا، فریبرز، صادقیان، حسن. (1390). جهت گیري استراتژیک و موفقیت شرکت هاي صادراتی. پژوهش هاي مدیریت منابع سازمانی، دوره 1 شماره 1 بهار 1390. 

ساروخانی، باقر. (1381).  روشهاي تحقیق در علوم اجتماعی. تهران: انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، چاپ هفتم. 

سرمد، زهره، بازرگان، عباس.، و حجازي، الهه. (1383). روشهاي تحقیق در علوم رفتاري. تهران: موسسه نشر آگه.

سرمد، زهره، بازرگان، عباس، و حجازي، الهه. (1387). روشهاي تحقیق در علوم رفتاري. تهران: انتشارات آگاه. 

سکاران، اوما. (1381). روش تحقیق در مدیریت. (ترجمه محمد صائبی و شیرازي). تهران: مرکز آموزش مدیریت دولتی. 

سید امیري، نادر. (1388). عوامل مؤثر بر رشد و توسعه شرکت هاي خانوادگی استان تهران(پژوهشی در دو صنعت نساجی و نفت. پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی، دانشگاه تهران

شاه بابایی، آزاده. (1390). شناسایی ویژگی هاي فردي مالک مؤثر بر رشد کسب و کارهاي خانوادگی (مورد مطالعه: شرکت پوشاك هاکوپیان). پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی ،دانشگاه تهران. 

شلینگ، ملیسا. ا.(2008). مدیریت استراتژیک نوآوري تکنولوژیک. (مترجمان سید محمد اعرابی و محمد تقی زاده مطلق). تهران: دفتر پژوهش هاي فرهنگی.

شهروزي، شایان. (1388). بررسی عوامل فرهنگی و تأثیر آن بر شکست کسب و کارهاي خانوادگی، پایان نامهکارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینی، دانشگاه تهران. 

طالبی، کامبیز. (1389). رقابت از طریق نوآوري در شرکت هاي کوچک و متوسط، دانشگاه تهران. 

قاسمی، پریا. درزیان عزیزي، عبدالهادي. (1392). بررسی تاثیر برندگرایی بر عملکرد برند و عملکرد مالی شرکت در شرکت هاي فعال در شهرك هاي صنعتی اهواز. مجله مدیریت بازاریابی، شماره 18. 

قراگوزلو، محمد. (1386). لباس نو مبارك! ورود برندهاي بین المللی یک اتفاق خوب در فوتبال ایران. روزنامه ایران ورزشی ،25 دي. 

قره چه، منیژه. کریمی علویجه، محمدرضا و معصومه سادات اکبري نژاد. (1392). تأثیر بازارگرایی و ارتباطات تجاري بر عملکرد صادراتی (مورد مطالعه صنایع دستی استان تهران). فصلنامه علمی پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال سوم، شماره چهارم، شماره پیاپی (11) زمستان، صص: 59- .76 

کاتلر، ف. (1389). مدیریت بازاریابی. (مترجم بهمن فروزنده). انتشارات آموخته ،چاپ هشتم، صص.486-482.

کلانتري، خلیل. (1388). مدل سازي معادلات ساختاري در تحقیقات اجتماعی اقتصادي(با برنامه simplis,Lisrel. انتشارات فرهنگ صبا، چاپ اول. 

کلاین، پل. (1385). راهنماي آسان تحلیل عاملی. (مترجمان سید جلال صدرالسادات و اصغر مینایی). تهران:

انتشارات سمت. 

محمودي میمند، محمد، حبیبی، روزبه. (1392). رویکردي جامع بر  دیدگاههاي بازارگرایی در هزاره ي سوم.

نشریه صنعت لاستیک ایران شماره 69 صص 71 -76.

مدهوشی، مهرداد، طبیبی، محمدرضا و حمیدرضا دلاوري. (1391). تاثیر بازارگرایی و گرایش کارآفرینانه بر نوآوري در کسب و کارهاي کوچک و متوسط فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی. شماره 65، زمستان، صص -115

  .136

معطوفی علیرضا و همکاران. (1389). نقش گرایش به یادگیري بر نوآوري و عملکرد سازمانی. چشم انداز مدیریتبازرگانی. شماره 4 پیاپی 37 زمستان، صص 57-  71. 

ملکی آذر، (1387). صنعت پوشاك. ماهنامه صنعت نساجی و پوشاك. شماره 186.

هومن، حیدر علی. (1389). مدل یابی معادلات ساختاري با کاربرد نرم افزار لیزرل. تهران: نشر سمت. 

هومن، حیدر علی. (1387). مدل یابی معادلات ساختاري با کاربرد نرم افزار لیزرل. تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی(سمت)

 

منابع لاتین

 

Adendorff.C.,Venter.E.,Boshoff.C. (2008).The impact of family harmony on governance practices in South African Greek family businesses. Management Dynamics: Journal of the Southern African Institute for Management Scientists, Vol 17, Ishue 3, P 28- 44.

Altindag. E., Zehir, C, (2012), Back to the Past: Re-Measuring the Levels of Strategic Orientations and Their Effects on Firm Performance in Turkish Family Firms: An Updated Empirical Study. Procedia - Social and Behavioral Sciences 41, 288 – 295.

Astrachan, J. H. (2003). Commentary on the special issue: The emergence of a field. Journal of Business Venturing. 18, 567–572.

Astrachan, J. H., & Shanker, M. C. (2003). Family businesses contribution to the U.S. economy: A closer look. Family Business Review, 16, 211–219.

Baker, W., and Sinkula, J. M. (1999). The Synergistic Effect of Market Orientation and Learning Orientation on Organizational Performance, Journal of the Academy of Marketing Science, 27, (4), 411-427.

Basco, R., & Perez Rodriguez, M. J. (2009). Studying the family enterprise holistically. Family Business Review, 22(1), 82–95.

Baumgarth, C., 2010. “Living the brand”: brand orientation in the business-to-business sector. European Journal of Marketing 44(5), 653-.176

Blanco-Mazagato, V., de Quevedo-Puente, E., & Castrillo, L. A. (2007). The trade-off between financial resources and agency costs in the family business: An exploratory study. Family Business Review, 20, 199-.312

Bubolz, M. M., & Sontag, M. S. (1993). Human ecology theory. In P. G. Boss, W. J. Doherty, R. LaRossa, W. R. Schumm, & S. K. Steinmetz (Eds.), Sourcebook of family theories and methods: A contextual approach (pp. 419-448). New York: Plenum Press.

Camarero, C., (2007). Relationship orientation or service quality? What is the trigger of performance in financial and insurance services?. International Journal of Bank Marketing 25

(6), 406-.624

Carland J.,Hoy,Boulton F. &Carland J.C(1984). Difrentiating entrepreneurs from small business owners. a conceptualization academy of management Review 9(2), 354-359

Carlock.R.S, Ward.J.S.(2001). Strategic Planning for the Family Business: Parallel Planning to Unify the Family and Business. Palgrave, NewYork, NY.

Chaganti, R., Sambharya, R (1987), Strategic orientation and characteristics of upper management, Strategic Management Journal Volume 8, Issue 4, pages 393–401.

Chua, J.H.,Chrisman,J.J,& Steier, L.P. (2003). Extending the Theoretical horizons of Family business Research.Entrepreneurship Theory & Practice, Summer,331-338.

Cooper, A., Woo, C., Dunkelberg, W. (1989), Entrepreneurship and the initial size of firms. Journal of Business Venturing, (4), 317–332.

Davis, P., & Stern, D. (1996). Adaptation, survival, and growth of the family business: An integrated systems perspective. In C. E. Aronoff, J. H. Astrachan, & J. L. Ward (Eds.), Family business sourcebook II (pp. 278-309). Marietta, GA: Business Owner Resources.

Day, G.S., 2003. Creating a Superior Customer Relating Capability, MIT Sloan Management Review, 44 (3), 77-82.

Dean, S. M. (1992). Characteristics of African American family-owned businesses in Los Angeles. Family Business Review, 5(4), 373-395.

Distelberg, B., & Sorenson, R. L. (2009). A focus on values, resource flows and adaptability. Family Business Review, 22(1), 65–.18

Dyer, W. G., & Dyer, W. J. (2009). Putting the family into family business research. Family Business Review, 22, 216–.912

Gebhardt, G.F., Carpenter, G.S. and Sherry Jr., J.F. (2006), Creating a Market Orientation: A Longitudinal, Multifirm, Grounded Analysis of Cultural Transformation, Journal of Marketing, Vol. 70, pp. 37-.55

Gersick, K. E., Davis, J. A., Hampton, M., & Lansberg, I. (1997). Generation to generation: Life cycles of the family business. Boston: Harvard Business School Press.

Glenn B. Voss & Zannie Giraud Voss. (2000). Strategic Orientation and Firm Performance in an Artistic. Journal of Marketing, January, Environment

Gomez-Mejia, L. R., Nuñez-Nickel, M., & Gutierrez, I. (2002). The role of family ties in agency contracts. Academy of Management Journal,44(1), 81-95.

Gromark, J., Melin, F., 2011. The underlying dimensions of brand orientation and its impact on financial performance. Journal of Brand Management 18(6), 394-410.

Habbershon,T.G.,Williams,M. & MacMillan,I. C. (2003). A unified systems perspective of family firm performance. Journal of Business Venturing,18(4), 451-465.

Haynes, G. W., Onochie, J. I., & Muske, G. (2007). Is what’s good for the business, good for the family: A financial assessment. Journal of Family and Economic Issues, 28, 395-410.

Hienerth, C., & Kessler, A. (2006). Measuring success in family businesses: The concept of configuraltional fit. Family Business Review,19, 115-133.

 Hirvonen. Saku, Laukkanen. Tommi, How Brand Orientation Contributes to Business Growth in SMEs?, University of Eastern Finland

Hughes, M. and R. E. Morgan (2008); Deconstructing the Relationship between Entrepreneurial Orientation and Business Performance at the Embryonic Stage of Firm Growth; Industrial Marketing Management, vol. 36(5), pp. 651-661.

Hulland,J. (1999).Use of partial least square(pls) in strategic management research. A review of four recent studies strategic management journal,20(2),195- 204

Hult, G. T. M., Ketchen Jr, D. J., & Nichols Jr, E. L. (2003), Organizational Learning as a Strategic Resource in Supply Management, Journal of Operations Management, 21, 541-.655

Hult, G. T., M. (1998), Managing the International Strategic Sourcing Function as a MarketDriven Organizational Learning System, Decision Sciences, 29, Spring, 193-.612

Hurley, R.F., Hult, G.T.M., 1998. Innovation, market orientation, and organizational Llearning:

An integration and empirical examination. Journal of Marketing 62 (3), 42-.45

Jaworski, B. J. and Kohli, A. K. (1993). Market Orientation: Antecedents and Consequences.

Journal of Marketing, 57, July, 53-.07

Jayachandran, S., Sharma, S., Kaufman, P., Pushkala, R., 2005. The role of relational information processes and technology use in customer relationship management. Journal of Marketing 69 (4), 177-192.

Jimenez-Jimenez Daniel,Vall Raquel Sanz, Hernandez-Espallardo Miguel, (2008). Fostering innovation The role of market orientation and organizational learning. European Journal of innovation management, Vol.11,No.3,pp389-412.

Johnson, J.D., Meyer, M.E., Berkowitz, J.M., Miller, V., Ethington, C. T., (1997). Testing two contrasting structural models of innovativeness in a contractual network. Human Communication Research 24 (2), 320-348.

 Lee, T.-S. and Tsai, H.-J. (2005), The Effects of Business Operation Mode on Market orientation, Learning Orientation and Innovativeness. Industrial Management & Data Systems, 105, (3), 325-.843

Li T, Calantone R.J., (1998). The impact of market knowledge competence on new product advantage: conceptualization and empirical examination. Jo f Mark, 62(4):13– .92

Lumpkin, G. T. and Dess, G. G. (1996). Clarifying the Entrepreneurial Orientation Construct and Linking It to Performance. The Academy of Management Review, vol. 21, no. 1, pp. 135.271

Lussier, R. N., & Sonfield, M. C. (2004). Family business management activities, styles and characteristics: A correlational study. Mid-American Journal of Business, 19, 47–53.

Marion, D., (2006). The antecedent and consequences of a strategic orientation that leads to organizational stracture, performance, and competitive advantage, Doctor of Philosophy in The University of Toledo.

Matsuno, K., Mentzer, J., T., and Özsomer, A. (2002), The Effects of Entrepreneurial Proclivity and Market Orientation on Business Performance, Journal of Marketing, 66. July, 18-32.

Mintzberg H. (1989). Mintzberg on management. New York, NY: The Free Press.

Mosmans, A. & van der Vorst, R. (1998). Brand based strategic management, The Journal of Brand Management, 6 (2), pp. 99-110.

Naidoo, V. (2010). Firm Survival Through A Crisis: The Influence of Market Orientation, Marketing Innovation and Business Strategy. Industrial Marketing Management.

Narver, J. C. and Slater. S. F. (1990. The Effect of a Market Orientation on Business Profitability.

Journal of Marketing, no. 54 (4), pp. 20-.53

Noble CH, Sinha RK, Kumar A. (2002).Market orientation and alternative strategic orientations: a longitudinal assessment of performance implications. JMarketing.;66(4):25–39.

O’Boyle, E. H., Rutherford, M. W., & Pollack, J. M. (2010). Examining the relation between ethical focus and financial performance in family firms: An exploratory study. Family Business Review, 23(4), 310–326.

Olson, P. D., Zuiker, V. S., Danes, S. M., Stafford, K., Heck, R. K. Z., & Duncan, K. A. (2003). The impact of the family and business on family business sustainability. Journal of Business Venturing, 18(5), 639-666. Overholt, M. H. (1997). Flexible organizations: Using organizational design as a competitive advantage. Human Resources Planning,20(1), 22-.23

Preston Peterson, P., Distelberg, B, j. (2011). Differentiating value orientations and unity in values as predictors of varying family business system processes. Journal of Family Business Strategy 2- 207–219

Ratherford,Matthew W. and Buller, Paul F, and Mcmullen Patrick R(2004). Human resource management problems over the life cycle of small to medium sized firms. Human Resource managementVol. 42(4).

Reid, M., Luxton, S., Mavondo, F. (2005). The relationship between integrated marketingcommunication, market orientation, and brand orientation. Journal of Advertising 34, 11-23.

Rhee Jaehoon,Park b aekyung,Lee c DoHyung, (2010). Drivers of innovativeness and for performance innovative SMEs in South Korea: Mediation of learning orientation. Technovation,vol.30,pp65–75.

Robert N. Lussier Matthew C. Sonfield. (2004). Family Business Management Activities, Styles and Characteristics: A Correlational Study. American Journal of Business, Vol. 19 Iss 1 pp. 47 – 54.

Rosenblatt, P.C., deMik, L., Anderson, R.M., & Johnson, P.A. (1985). The family in business: Understanding and dealing with the challenges entrepreneurial families face. San Francisco: Jossey-Bass

Rosenblatt,P.C.,& Anderson,R.M. (1981). Interaction in farm families: Tension and stress.In R.T.Coward & M.W.Smith(Eds), The family in rural society(pp.147-166).

Schulze, W. S., Lubatkin, M. H., Dino, R. N., & Buchholtz, A. K. (2001). Agency relationships in family firms: Theory and evidence. Organizational Science, 12(2), 99-116.

Senge, P.M. (1990). The leader’s new work: Building learning organizations. Sloan Management Review 32 (1), 7-24.

Sin, L.Y.M., Tse, A.C.B., Yau, O.H.M., Lee, J.S.Y., Chow, R., (2002). The effect of relationship marketing orientation on business performance in service-oriented economy. Journal of Services Marketing 16 (7), 656-676.

Sinkula, J.M. (1994). Market information processing and organizational learning. Journal of Marketing 58 (1), 35-.54

Sinkula, J.M., Baker, W.E., Noordewier, T. (1997). A framework for market-based organizational learning: Linking values, knowledge, and behavior. Journal of the Academy of Marketing Science 25 (4), 305-.813

Slater, F., Narver, J.C. (1995). Market orientation and the learning organization. Journal of Marketing 59 (3), 63-.76

Smart, D.T., Conant, J.S. (1994). Entrepreneurial orientation, distinctive marketing competencies and organizational performance. Journal of Applied Business Research, 10(3), 28-.83

Stafford.K. et al.(1999). A research model of sustainable family businesses. Fam. Bus. Rev., 12 (3) (1999), pp. 197–208.

Tambunan, Tulus. (2008). SMEsDevelopement,Economic GGrowth and Government intervention in a developing country: theb Indonesia Story.

Theodosiou,M., Kehagias, J., Katsikea. E. (2012). Strategic orientations, marketing capabilities and firm performance: An empirical investigation in the context of frontline managers in service organizations. Industrial Marketing Management 41 1058–1070

Totterdell P., Desmond L., Kamal B., Chris C. and Toby W. (2002), An investigation on the contents and consequences of major organizational innovations. Int J Innov Magazine Vol:6, pp.3-68.

Urde M. (2003). Core value-based corporate brand building. Eur J Marketing;37(7/8): 1017–.04

Urde, M., (1999). Brand orientation: a mindset for building brands into strategic resources. Journal of Marketing Management 15(1-3), 117-133.

Urde, M., Baumgarth, C., Merrilees, B.. (2011). Brand orientation and market orientation – from alternatives to synergy. Journal of Business Research, Article in press,

doi:10.1016/j.jbusres.2011.07.018

Verona, G. (1999). A Resource-based View of Product Development. Academy of Management Review, 24, (1), 132-142

Wang, C. L. and Ahmed, P. K. (2002). Review of the Concept of Organizational Learnin", In: Working Paper Series 2002 University of Wolverhampton, UK.

Ward, J. (1997). Growing the family business: Special challenges and best practices. Family Business Review, 10, 323–.833

Weinzimmer .L.G. (2000). A Replication and Extension of Organizational Growth Determinants, Journal of Business Research,Volume 48, Issue 1, April, Pages 35–41

Werkman, R. A. (2009). Understanding Failure to Change: A Pluralistic Approach and Five Patterns.Leadership & Organization Development Journal, no. 30, pp. 664–.486

Whiteside, M. F., & Herz-Brown, F. (1991). Drawbacks of a dual systems approach to family firms: Can we expand our thinking?. Family Business Review, 4, 383–.583

Wiklund, J., Shepherd, D. (2005). Entrepreneurial orientation and small business performance: a configurational approach. Journal of Business Venturing, 20(1), 71-91.

Wong, B., McReynolds, S., & Wong, W. (1992). Chinese family firms in the San Francisco Bay areas. Family Business Review, 5(4), 355-372.

Wong, H.Y., Merrilees, B. (2008). The performance benefits of being brand-oriented. Journal of Product & Brand Management 17(6), 372-383.

Zhou, K, Gao, G., Yang, Z, and Zhou, N. (2005). Developing strategic orientation in China:

Antecedents and consequences of market and innovation orientation. Journal of Business

سایر محصولات مشابه :
موجود
پیشینه زنجیره تامین پایدار در صنعت فرش ماشینی ایران  پیشینه زنجیره تامین پایدار در صنعت فرش ماشینی ایران
موجود
پیشینه عوامل موثر در عشق به برند در بازاریابی ورزشی پیشینه عوامل موثر در عشق به برند در بازاریابی ورزشی
گذرگاه امن زرین پال

 

سایت های مفید