تمامی دسته بندی ها

  • تمامی دسته بندی ها
  • پاورپوینت
  • مالی
  • امور عمومی
  • آموزشی
  • بازرگانی
  • دولتی
  • کارهای کلاسی
  • امورعمومی
  • پیشینه های پژوهش
  • پرسش نامه ها
  • پرسشنامه ها
  • پرسش نامه
  • مقاله ها
  • مقاله
  • دروس معماری
  • کارآفرینی
  • قابل ویرایش
  • کارکلاسی

پایان نامه تأثیر بکارگیري دولت الکترونیک بر ارتقاء پاسخگویی در ادارات دولتی

rating
قیمت: 10,500 تومان

منابع:

1.     استیفن، هاگ،کامینگز، مائیو(1390)،سیستم هاي اطلاعاتی مدیریت،مترجم: محمد ولی پور، ابراهیم نوروزي و احمد نوروزي ،انتشارات آذرخش.

2.     آون هیوز، مدیریت دولتی نوین، ترجمه الوانی، شورینی، معمارزاده، انتشارات مروارید، چاپ سوم ،

 .1380

3.     الهی، شعبان، عبدي، بهنام، دانایی فرد، حسن،(1389)،پذیرش دولت الکترونیک در ایران: تبیین نقش متغیرهاي فردي، سازمانی و اجتماعی مطرح در پذیرش فناوري ،چشم انداز مدیریت دولتی، شماره1، صص41-67.

4.     الوانی، سید مهدي و دانایی فرد، حسن (1380)؛ مدیریت دولتی و اعتماد عمومی، دانش مدیریت ،ش55، سال چهارم.

5.     تقی پور ظهیر،علی، صفایی، طیبه،(1388)، ارائه مدلی جهت پاسخگویی مدیران نظام آموزش عالی در ایران، مجله پژوهش هاي مدیریت، شماره82، صص 107-123. 

۶. جهان بین، اسماعیل،(1383)،فناوري اطلاعات و کارآمدي دولتها؛ پدیده دولت الکترونیک، فصلنامه مربیان،شماره 13 و 14 ،صص 110 -116.

7.     دانایی فرد، حسن،(1390)، چالشهاي مدیریت دولتی در ایران، سمت،چاپ چهارم، تهران. 

8.     دانایی فرد،حسن، رجب زاده، علی، درویشی، آذر،(1389)،تبیین نقش شایستگی اخلاقی- اسلامی و فرهنگ خدمتگذاري در ارتقاء پاسخگویی عمومی بیمارستان هاي دولتی، مجله اخلاق و تاریخ پزشکی ،دوره سوم، شماره4، 57-70.

9.     دنهارت، رابرت بی،(1382)، تئوریهاي سازمان دولتی، ترجمه: الوانی ودانایی فرد، نشر صفار، تهران ،چاپ دوم.

10.سرداري، احمد،(1383)، بررسی فرآیند دولت الکترونیکی و نقش آن در گسترش بخش خدمات، اولین همایش ملی مدیریتی فناوري اطلاعات، سایت دانشگاه اصفهان.

11.سرلک، محمدعلی، فراتی، حسن ،(1387)، سیستم هاي اطلاعات مدیریت پیشرفته، دانشگاه پیام نور ،چاپ اول. 

12.سرمد، زهره، بازرگان، عباس، حجازي، الهه،(1383)، روش تحقیق در علوم رفتاري، تهران: نشر آگاه.  

13.طاهري، شهنام،(1389)،بهره وري و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها، نشر هستان،چاپ هفدهم.

14.فرهادي نژادي، محسن،(1385)، دولت الکترونیک و حکومت داري خوب، ماهنامه تدبیر، شماره 169، صص 22 -27. 

15.فقیهی، ابوالحسن،(1380) ،نظامهاي پاسخگوئی در بخش دولتی: دیدگاه تطبیقی،مطالعات مدیریت ،شماره 29 و 30. 

16.فقیهی،ابوالحسن،تیمور نژاد، کاوه،(1385)، نظام پاسخگویی در شهرداري تهران : پژوهشی پیرامون چگونگی ارائه خدمات شهري و رضایت شهروندان، فصلنامه مطالعات مدیریت ، شماره 50.

17.قلی پور، رحمت اله و طهماسبی آشتیانی، مجتبی،تحلیل رابطه پاسخگویی عمومی و برون سپاري در سازمانهاي عمومی(مطالعه موردي)، فرهنگ مدیریت ، شماره 12، سال چهارم، بهار 1385، صص 113-149.

18.کردستانی،غلامرضا،(1386)،پاسخگویی در بخش عمومی و اطلاعات حسابداري، مجله حسابرس، شماره 39،صص19-23.

19.مقدسی، علیرضا(1384)، مدلهاي پیاده سازي دولت الکترونیک، ماهنامه تدبیر، شماره 160، صص 33-

  .37

20.مقیمی، سید محمد،اعلایی اردکانی، مصطفی،(1390)، سنجش شاخصهاي حکمرانی خوب و نقش دولت الکترونیک در ارتقاي آن،مدیریت فناوري اطلاعات، دوره3، شماره8، صص171-188.

21.منوریان، عباس؛نرگسیان، عباس؛ فتاحی، مهدي؛ واثق،بهاره،(1389)، بررسی رابطه بین پاسخ گویی عمومی، مشارکت عمومی و اعتماد عمومی در سازمان هاي دولتی مناطق 22گانه شهر تهران،مدرس علوم انسانی-پژوهشهاي مدیریت در ایران، دوره14، شماره3،صص251 -274.

 

 

1.     Anderson K.V, Henriksen H. Z.,(2006), E-Government Maturity Models:   :منابع لاتین

Extension of the Layne and Lee Model. Government Information Quarterly 2006; 23: 236-248.

2.     anthony, h.normore,(2003), the edge of chaos schooh anministritors and accountability ,p 58- , vol 42 , no, 1.

3.     Aucoin P., Heintzman R.;(2000), The dialectics of accountability for performance in public management reform. International Review of Administrative Sciences,pp. 66.

4.     bonner ,mike & barnett ,david w.,(2003), intervention – based school psyology    services : training for child- level accountability , preparing for program level accountability.

5.     Brown, M.M., Brudney, J.L.,(2001), Achieving Advanced Electronic Government service: An Examination of Obstacles and implications from an international perspective.

6.     chew , Andrew ,(1997), contrasting world views on accounting accountability and aboriginal culture, p 293.

7.     Duffy, D., (2000), Q&A: balancing the role of E-Government: interview with mike hernon, vice president of E- Government: for New York City based gov works.

8.     Ghayur, G.,(2007), Towards good governance: developing an E- Government.

9.     Gunter,B.,(2006), Advances in E- Democracy: overview. New information perspectives, vol.58, No.5, pp 361-.073

10.                        Halchin, L.E., (2004), Electronic government: government capability and terrorist resource, government information quarterly, Vol.21, pp. 406-.914

11.                        hall ,angela t. & els, (2007),the accountability lens : a new way to view management issue , pp 406-408.

12.                        Heeks, R., Bailur, S.(2007), Analyzing E-government research: perspectives, philosophies, theories. Methods and practice, government information quarterly, Vol.24, pp. 243-265.

13.                        IDABC,(2005), the impact of E-government on competitiveness, growth and jobs, E-government observatory, February.

14.                        Lan T.Y, Aboulhoson M, Lin G, Atlien D.J., (2008), Adoption of EGovernment in Three Latin American Countries: Argentina, Brazil and Mexico, Telecommunications Policy 2008; 32: 88-100.

15.                        Norris D.F, K.L Kraemer, S.H Holden,(2001), Is Your Local government plugged in? Highlights of the 2000 Electronic Government Survey.International City/Country Management Association, Washington DC.

16.                        Nour, mohamad A., Abdel Rahman A. Abdel Rahman, Adam Fadlella, (2007), Acontext-based integrative framework for E-Government initiatives, government information quarterly. 

17.                        Okot-Umao, R.W'O.,(2001), Electronic Government: Re-inventing Good Governance. Commonwealth Secretariat, London. 

18.                        Pollitt, Christopher,(2003),The Essential Public Manager, London: Open University Press, McGraw Hill, pp. 89

19.                        Stauffacher,G,(2002), E-government as an instrument of public management reform, second E-Government Conference, Kuwait chamber of commerce and industry, 22-24 April.

20.                        Yildiz, M.,(2007), E-government research: reviewing the literature limitations and ways forward, government information quarterly, Vol.24, pp. 646-.566

سایر محصولات مشابه :
گذرگاه امن زرین پال

 

سایت های مفید