پیشینه عوامل موثر در عشق به برند در بازاریابی ورزشی
پیشینه .قابل ویرایش. 54 صفحه. منابع دارد. مناسب برای فصل 2پایان نامه و تحقیق
منابع:
-آزادی ،رسول، یوسفی، بهرام و عیدی ، حسین،(1394).اثرات عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی از دیدگاه دانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور(مطالعه موردی، برندهای ورزشی معتبر ایرانی موجود در بازار کشور)،نشریه پژوهش در ورزش دانشگاهی،شماره8، صص53-73.
-آقازاده ،هاشم ، شاه حسینی ، محمد علی و پریشان ، فاطمه ،(1394). بررسی عشق برند خریداران گوشی تلفن همراه در تهران ، فصلنامه علوم مدیریت ایران ، سال دهم ،شماره38، ص 146-158.
-احمدیان ، بهرام و شیخعلی زاده، محبوب، (1395).تاثیر تصویر برندبر عشق به برند در محصولات ورزشی شرکتهای نایک و آدیداس از دیدگاه مشتریان ورزشی،همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد سلامت نشاط اجتماعی ، کارآفرینی و قهرمانی ، دانشگاه شهید چمران اهواز،ص 1-7.
-امیرشاهی، میر احمد،یزدانی، حمیدرضا؛ محمدیان، محمود و تقوي فرد، نسیم.( 1392 ) آزمون عشق به برند در میان اعضاي شبکه هاي اجتاعی در ایران براساس مدل آلبرت و همکاران. فصلنامه مدیریت برند، سال اول، شماره دوم،ص 11-32.
-تجاری، فرشاد، فرهاد فر، الهام و زارعی، علی، (1390). مطالعه تطبیقی بازاریابی ورزشی در بازی های المپیک تابستانی و زمستانی(1996-2004)، فصلنامه مدیریت ورزشی ، شماره اول ،ص 17-38.
-ترابی نهاد، فرزانه ،(1391). بررسی عوامل موثر بر تصمیم خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی با استفاده از مدل اسپرولز و کندال ،دانشگاه تبریز دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ، پایان نامه کارشناسی ارشد تربیت بدنی گرایش مدیریت ورزشی،ص1-109.
-تهذیبی ، خادم علی ،(1394). عوامل موثر بر ارزش برند در بازاریابی ورزشی برای مصرف کنندگان ایرانی(نمونه موردی برند نایک در استان خوزستان)،تهران ، کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن21، ص 1-20.
-پسندیده ، پوریا، (1394). بررسی تاثیر عشق به برند بر تمایل به پرداخت بیشتر و تبلیغات دهان به دهان ، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی ، پردیس فارابی دلنشگاه تهران، دانشکده میریت و حسابداری، ص 1-158.
-جمشيديان، م، ( 1394 )، بررسي تاثير رضايتمندي و اعتماد بر وفاداري مشتريان در سازمانهای خدماتی مديريت بازاريابي، شماره 28 ، صص 15-31.
-حاج كريمي، ع. مكي زاده، و جماليه بسطامي، ب، ( 1390 )، "بررسي ارتباط كيفيت مواجهه خدمت و وفاداري مشتریان در سازمانهای خدماتی تجاری ، نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی ، شماره3، ص29-47.
-حیدرزاده، ک. زندحسامی، ح. حسنلو، م.م،(1388). ارزیابی تمایلات مشتریان در فرآیند تصمیم گیری خرید کالاهای خارجی. مجله مدیریت بازاریابی، سال چهارم، شماره 1، صص 40-61.
-شیرخدایی، میثم و نبی زاده ، زهرا، (1392).عشق به برند:مطالعه تجربی مصرف کنندگان ایرانی،نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی، شماره16، ص95-122.
-رحیم نیا، فریبرز، ناظمی، شمس الدین و دهقان بنادکی، منصوره،(1393).عوامل موثر بر شیفتگی به برند، کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار ،اقتصاد و مدیریت ،ص1-8.
-رحیم نیا فریبرز، حدادیان ، علیرضا و دروگر، ایمان، (1395).تاثیر عشق به برند بر قصد خرید بواسطه وفاداری به برند، هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری و چهارمین کنفرانس بین المللی کارآفرینی و نوآوریهای باز، کرج، مرکز همایشهای بین المللی رازی، ص1-11.
-طبیبی ،سیدجمال الدین ، ملکی ،محمدرضا و دلگشایی ،بهرام،(1388).تدوین پایان نامه ،رساله ،طرح پژوهشی ومقاله علمی ،نشرفردوس، ص 113-191.
-علوی ، سید مسلم و نجفی سیاهرودی ، مهدی ،(1393).بررسی نقش وفاداری به برند در رابطه میان عشق به برند و هواداری از برند، نشریه پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی ، سال سوم، شماره1، ص23-36.
-علوی فومنی، سیده فاطمه ، رضایی کلید بری، حمید رضا و گودرزوند چگینی، مهرداد،(1396). مقایسه ابعاد ارزش ویژه برندهای برتر ورزشی (مورد مطالعه:برندهای رزشی نایک ،آدیداس و پوما)،فصلنامه علوم مدیریت ایران ، سال یازدهم، شماره41،ص51-72.
-غلامی نیسا چایی ، یاسر ،(1392). بررسی وضعیت بازاریابی ورزشی استان گیلان ، پایان نامه کارشناسی ارشد تربیت بدنی گرایش مدیریت ورزشی، دانشگاه شمال ، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی ، ص 1-166.
-قاسمی، رضا، جوادی پور، محمد و ترکفر، احمد،(1393). شناسایی موانع بازاریابی ورزشی ایران از دیدگاه مدیران ورزشی کشور، نشریه مدیریت ورزشی ،دوره7، شماره6، ص 829-846.
-قجر بیگی ، سیما و زمانی ، اصغر ، (1395). شناسایی عوامل موثر تعیین کننده هویت برند بوسیله عشق به برند مصرف کنندگان برندهای ورزشی در تهران ،تهران، چهلرمین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت ، کارآفرینی و آموزش ایران ،ص 1-21.
-قربانلو، سینا،(1385).مدیریت راهبردی نام تجاری،انتشارات مبلغان،چاپ اول، ص37-42.
-قیامی راد ، امیر و محرم زاده ، مهرداد ،(1388). بررسی راهکارهای بازاریابی برای ترویج و توسعه رشته های ورزشی در ایران ، نشریه حرکت ، شماره39،ص 175-192.
-کاشف، میرمحمد و همدمی ،صبیحه،(1390). ارتباط بین ایجاد برند برتر با تجارت محصولات ورزشی ، پایان نامه کارشناسی ارشد ،دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی،ص1-125.
-مطهری نژاد، ف، صمدی، س، طولابی، ز، الله پور اشرف، ی،(1393). بررسی رابطه ی بین برند و مصرف کننده (مورد مطالعه :لوازم خانگی برقی)، مجله مدیریت بازاریابی، شماره23، ص128-147.
-محرم زاده ، مهرداد و اکبری ، روناک ، (1392). ارتباط بین وفاداری مشتری و تقویت برند ملی در لیگهای حرفه ای فوتبال و والیبال ایران ،نشریه پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی ، شماره4، صص71-78.
-نعلی زاده ،محمدرضا،(1390). بررسی تاثیر عناصر آمیخته و تصویر ذهنی شرکت بر ارزش ویژه مارک
تجاری ایرانسل، بانك مقالات بازاریابی ایران،ص9.
-یوسفی ، بهرام، طاهری حمیدرضا و شجاعی ، وحید ،(1386). بررسی وضعیت بازاریابی ورزشی از طریق اینترنت در ایران با تاکید بر عناصر 4 p، فصلنامه پژوهش در ورزش ،دوره 5، شماره 15، 81-95.
-یوسفی، بهرام و حسنی، زهره، (1389).مدیریت بازاریابی ورزش، انتشارات دانشگاه رازی کرمانشاه ، چاپ اول ، ص12-14.
-یوسفی، بهرام و صفری تکیه ، شیوا، (1393). مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی(مطالعه موردی: برند آدیداس)،دو فصلنامه مدیریت و توسعه ورزش ، سال پنجم ، شماره اول،ص 201- 216.
-Ahuvia, A. C., Bagozzi R. P., & Batra R. (2007). Brand love: the what and so what. Marketing Science Institute Conference, Mineapolis,pp32-35.
-Ahuvia, A. C. (2005). Beyond the extended self: loved objects and consumers identity narratives. Journal of Consumer Research, 32, 171– 184.
-Albert, N. Merunka, D. & Valette-Florence, P. (2008). Brand Love: Conceptualisation and Measurement. Australia and New Zealand Marketing Academy Conference, Sydney, Australia,pp18.
Albert, N. & Merunka, D. (2013). “The role of brand love in consumer-brand relationships”, Journal of Cunsumer Marketing, 3 (3), pp. 258-266.
-Albert, N., Merunka, D. & Valette-Florence, P. (2010). Passion for the Brand and Consumer Brand Relationships. ANZMAC Annual Conference, p29.
-Atilgan, E., Aksoy, S., & Akinci, S. (2005). Determinants of the brand equity: a verification approach in the beverage industry in Turkey. Marketing intelligence & planning, 23(3): 237-248.
-Bauer, H. H, Sauer, N. E., & Schmitt, P. (2005). Customer-based brand equity in the team sport industry: Operationalization and impact on the economic success of sport teams. European Journal of Marketing, 39(5/6): 496-513
-Bauer, H. H., Heinrich, D., & Marin, I. (2007). How to create high emotional consumer–brand relationships: The causalities of brand passion. Proceedings of the Australian and New Zealand Market Acad, University of Otago, pp:218–219
-Brown M, Nagel M,(2002). The Size of the Sport Industry in the United States: Understanding European Sport Management Congress: future of Sport Management Proceeding Firenze: Italy: E A S.p10.
-Carroll, B. A., & Ahuvia, A. C. (2006). Some antecedents and outcomes of brand love. Market Lett, 17(2), pp79- 89.
-Fetscherin, M. Boulanger, M. Goncalves Filho, C. Quiroga Souki, G. (2014). The effect of product category on consumer brand relationships. Journal of Product & Brand Management ,62(6), 19–97.
-Filo, K., Funk, D. C. & Alexandris, K. (2008). Exploring the role of brand trust in the relationship between brand associations and brand loyalty in sport and fitness. International Journal of Sport Management and Marketing, 3(1): 39-57.
-Foong yee4 W. 2008. Influence of Brand Loyalty on Consumer Sportswear. International Journal of Economics and Management. 2 (2): 221-236
-Gladden J. M, Sutton WA.(2009). Marketing principles applied to sport management.Sudbury, Jones and Bartlett Publishers, pp42-59.
-Henseler, J., Wilson, B. & Westberg, K. (2011). Managers' Perceptions of the Impact of Sport Sponsorship on Brand Equity: Which Aspects of the Sponsorship Matter Most. Sport Marketing Quarterly, 20(1): 7-21
-Kang Chanho , Bennett Gregg , Peachey Jon Wetly .(2016). Five dimensions of brand personality traits in sport, Journal of Sport Management Review, Vol19, pp:441-453.
-Ko, E. Taylor, C. Sung, H. Lee, J. Wagner, U. Navarro, D. Wang, F.(2012). Global marketing segmentation usefulness in the sportswear industry. Journal of Business Research. 65: 10-22.
-Pang, J. Keh, H. Peng, S. (2002). Effects of advertising strategy on consumer-brand relationship: A brand love perspective. Frontiers of Business Research in China, 3(4), pp522–820.
-Raj, A, Arokiasamy, A. (2012). The Effect of Marketing Mix and Customer Perception on Brand Loyalty. Journal of Business and Management,Vol 4,No 2, pp: 1-11.
-Roberts, K. (2006). Lovemarks: The future beyond brands. New York: Power house books. p19.
-Rodrigues, P., Reis, R. (2013). The Influence of "Brand Love" In Consumer Behavior The Case of Zara and Modalfa Brands. Proceedings of 22nd International Business Research Conference, MeliaGalgos Hotel, Madrid, Spain, ISBN: 978-1-922069-30-6.
-Sashi, C.M. and Karuppur, D.P.( 2002). Franchising in global markets: Towards a conceptual framework. International Marketing Review, No19: 499–524.
-Sternberg, R. J. (1986). A triangular theory of love. Psychological Review,93 (2) , pp:119–135.
-Swait, J., Erdem, T., Louviere, J., & Dubelaar, C. (2008). The equalization price: a measure of consumer-perceived brand equity. International Journal of Research in Marketing,Vol 10,No 1, 23-45.
-Thomson, M. MacInnis, D. J. Park, C. W. (2005). The ties that bind: Measuring the strength of consumers emotional attachment to brands. Journal of Consumer Psychology, 15 (1), pp. 11-21.
-Tong, X. Hawley, J.(2009). Creating brand equity in the Chinese clothing markets the effect of selected marketing activities on brand equity dimensions. Journal of Fashion Marketing and Management, 13 (4):pp 566-581.
-Heinrich, D., Bauer Johannes C. M., & Muhl, H. H. (2006). Measuring Brand Love: Applying Sternberg’s Triangular Theory of Love in Consumer- Brand Relations. ANZMAC Annual Conferenc.
-Huang, J. Kandampully, J. (2012). The role of emotional aspects in younger consumer-brand Relationships. Journal of Product and Brand Management, 21 (2),26–106.
-Hung wang ,Michael chih ,Yun Tang , Ya ,(2017). Examining the antecedents of sport team brand equity: A dual-identification perspective, Journal of Sport Management Review,Vol19,No2,pp157-170.
-Johnsson Tobiass , Kask Johan,(2018). Configurations of business strategy and marketing channels for e-commerce and traditional retail formats: A Qualitative Comparison Analysis (QCA) in sporting goods retailing, Journal of Retailing and Consumer Services, Vol34 ,pp326-333.
-Lau M,Chang M,Moon K,Liu W.(2006)”the brand loyalty of sportswear in hong kong “journal of textile and apparel,technology and management. volume5, issue1.
-Pits, B.G & Stotlar, D.K (2002), “Fundamentals Of Sport marketing”. Morgantown, Fitness information Technology. P: 10.